رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
  • کد خبر : ۹۲۴۳۴
  • چاپ خبر : حضور مدیران مجموعه شرکت سنگ آهن همگام با مردم در راهپیمایی 22 بهمن / اصل حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است
مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق:

حضور مدیران مجموعه شرکت سنگ آهن همگام با مردم در راهپیمایی 22 بهمن / اصل حضور مردم در صحنه انتخابات مهم است

رضا فلاح مبارکه در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه همه مدیران مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی همگام با اقشار مختلف مردم فردا در راهپیمایی حضور خواهند یافت،افزود: همه با حضور خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های آن […]

رضا فلاح مبارکه در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه همه مدیران مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی همگام با اقشار مختلف مردم فردا در راهپیمایی حضور خواهند یافت،افزود: همه با حضور خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های آن حمایت خواهیم کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید صبح امروز 21 بهمن ماه با حضور مدیر عامل،مدیران،معاونین و سرپرستان شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در سالن کنفرانس آهنشهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از سوی مدیران و سرپرستان تولید،توقفات،بارگیری و اهم فعالیتهای کارخانجات فرآوری، آگلومراسیون،خردایش و معدن سه چاهون ارائه و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

سپس مدیر عامل شرکت سنگ آهن ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در خصوص اقلام راکد در مجموعه بیان کرد: اقلامی که مربوط به واحدی بوده و باید نگه داشت در لیستی مشخص و مابقی باید برای مزایده برود.

وی با تاکید بر اجرای سیستم اطلاعاتی شرکت بیان کرد: سیستم اطلاعاتی شرکت باید یکپارچه باشد و ما به این سمت حرکت کرده ایم و در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت با توجه به نزدیک شدن سال جدید و ترافیک جاده ای که جلوگیری از حمل بار می کند خطاب به همکاران واحد معدنی،گفت: باید در این زمینه تدابیری اتخاذ کنید تا امنیت در جاده ها برقرار شود و هر گونه ذخیره سازی را انجام دهید تا حمل سنگ از طریق ریل صورت گیرد.

وی در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با بیان اینکه همه مدیران مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی همگام با اقشار مختلف مردم فردا در راهپیمایی حضور خواهند یافت،افزود: همه با حضور خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های آن حمایت خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با توجه به پیش رو بودن انتخابات و حساسیت های آن در منطقه و دنیا،تاکید کرد:  نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم همه باید با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح نقش موثری ایفاء کنیم.

فلاح مبارکه خاطر نشان کرد: هیچکدام از مدیران شرکت سنگ آهن حق ندارد از اموال یا وقت کاری در شرکت برای فرد یا علیه وی کاری کنند، اما به عنوان شخص حقیقی آزاد هستید به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهید،آنچه مهم است حضور باشکوه در انتخابات است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده