رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر : ۹۲۴۶۴
  • چاپ خبر : حق به حقدار رسید / صباغیان به حوزه مهریز بازگشت

حق به حقدار رسید / صباغیان به حوزه مهریز بازگشت

پس از ثبت نام محمد رضا صباغیان در حوزه انتخابیه یزد و تائید مراجع ذیصلاح با موافقت شورای نگهبان وی به حوزه مهریز بازگشت. به گزارش آفتاب بافق؛ لحظاتی پیش محمد رضا صباغیان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت و موافقت شورای نگهبان با تغییر حوزه انتخابیه وی از حوزه یزد […]

پس از ثبت نام محمد رضا صباغیان در حوزه انتخابیه یزد و تائید مراجع ذیصلاح با موافقت شورای نگهبان وی به حوزه مهریز بازگشت.

به گزارش آفتاب بافق؛ لحظاتی پیش محمد رضا صباغیان کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تایید صلاحیت و موافقت شورای نگهبان با تغییر حوزه انتخابیه وی از حوزه یزد به حوزه مهریز خبر داد.

وی در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار ما گفت: پس از تائید صلاحیت و ارائه درخواست در مهلت قانونی شورای نگهبان برای با تغییر حوزه انتخابیه اینجانب موافقت و فعالیت انتخاباتی در زمان مقرر آغاز می شود.

محمد رضا صباغیان با تاکید به رعایت موازین اخلاقی و ضوابط تبلیغاتی از تمامی نامزدها و حامیان محترم آنها خواست زمینه حضور پرشور و با شعور مردم ولایتمدار حوزه انتخابیه مهریز را در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم آورند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده