رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
  • کد خبر : ۹۲۹۶۴
  • چاپ خبر : تیم سبحان سازه قهرمان مسابقات دهه فجر شد +تصاویر

تیم سبحان سازه قهرمان مسابقات دهه فجر شد +تصاویر

مراسم فینال و اختتامیه مسابقات والیبال اقایان گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار و تیم های والیبال سبحان سازه،پرده سرای نسیم ،کاوشگران نصر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم فینال و اختتامیه […]

مراسم فینال و اختتامیه مسابقات والیبال اقایان گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شب گذشته با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار و تیم های والیبال سبحان سازه،پرده سرای نسیم ،کاوشگران نصر به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ مراسم فینال و اختتامیه مسابقات والیبال اقایان گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد بود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور رضا فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق ،سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان ،محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن بافق ،اکبر بمانی پور رئیس هیئت والیبال شهرستان بافق جمعی از پیشکسوتان والیبال و ورزشکاران برگزار شد.

اکبر بمانی پور رئیس هیئت والیبال شهرستان بافق در حاشیه این مراسم گفت: این مسابقات در راستای توجه به ورزش والیبال و ایجاد انگیزه در ورزشکاران شهرستان بافق با حضور ۱۵ تیم  برگزار شد.

وی افزود:تیم والیبال سبحان سازه،پرده سرای نسیم ،کاوشگران نصر به ترتیب مقام اول تا سوم این دوره نایل آمدند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات، موتور محرکه رشته‌های مختلف ورزشی است، عنوان کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت والیبال شهرستان و به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد .

بمانی پور ابراز امیدواری کرد: برگزاری این برنامه ها سهم کوچکی در گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین ارج نهادن به مقام والای شهدای گرانقدر باشد و موجبات رضایت ورزشکاران و عموم مردم را فراهم کند.

رئیس هیئت والیبال در پایان این مراسم از همکاری و مساعدت سمیه ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، محمد رضا کاظمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن که در برنامه ها و مسابقات مختلف با این هیات همکاری داشته اند تقدیر و تشکر کرد .

بمانی پور تصریح کرد: امیدواریم مسئولین شهرستان در برنامه های آینده همچنان پشتیبان هیات باشند و با حمایت هرچه بیشتر شاهد موفقیت هیئت والیبال در سطح شهرستان و استان باشیم.

منبع:روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده