رفتن به بالا
  • شنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
  • کد خبر : ۹۳۲۹۶
  • چاپ خبر : پیام تشکر و تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مردم و نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی

پیام تشکر و تبریک مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق از مردم و نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی

  به گزارش آفتاب بافق؛ در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار بافق در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب محمد رضا صباغیان نماینده منتخب مجلس در بافق،سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق پیام تشکر و تبریکی صادر کرد.   متن پیام به شرح […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ در پی حضور پرشکوه و حماسی مردم ولایتمدار بافق در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب محمد رضا صباغیان نماینده منتخب مجلس در بافق،سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق پیام تشکر و تبریکی صادر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سپاس خداوند متعال راکه بر ما منت نهاد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جمعه 2 اسفندماه با حضور چشمگیر و باشکوه خود در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و دلبستگی خود را به کشور و رهبری به جهانیان نشان داد که این حماسه آفرینی درخور تحسین و سزاوار سپاس و ستایش فراوان است.

همچنین از بصیرت مثال زدنی و خلق حماسه بیاد ماندنی مردم مومن و ولایت مدار شهرستان بافق،پرسنل خدوم شرکت سنگ آهن و بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) که با حضور آگاهانه و هوشمندانه و لبيک به ندای مقام معظم رهبری با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی گامی محکم و استوار در تعيين سرنوشت خود برداشتند،تشکر می نمایم.

 

اینجانب خلق این حماسه بزرگ توسط مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بافق و انتخاب محمد رضا صباغیان نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی را تبریک می گویم و برای وی آرزوی توفیق و تداوم خدمت به مردم را دارم. امید است در چهار سال پیش رو با بهره گیری از همه توان کشور از جمله مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها، سازمان ها، دستگاهها و ظرفیت های بیکران مردمی در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نظام اسلامی بیش از پیش تلاش نموده و بر اساس منویات رهبری معظم انقلاب با اتحاد و اتفاق عمومی برای افزایش استحکام و اقتدار ملی کشور و ابادانی و پیشرفت حوزه انتخابی اقدام شود.

 

در پایان بر خود لازم می دانم از حضور نامزدهای محترم انتخابات و اعضای ستادها و هواداران ایشان نیز برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی و زحمات و تلاش های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان بافق اعم از هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و … تقدیر و تشکر بعمل آورم.

 

مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

سید مصطفی فخری بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده