رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
  • کد خبر : ۹۳۵۸۲
  • چاپ خبر : تقدیر از کادر درمانی و پرستارها در پیشگیری از ویروس کرونا

تقدیر از کادر درمانی و پرستارها در پیشگیری از ویروس کرونا

فرمانده انتظامی بافق از پزشکان، پرستارها و کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد. به گزارش آفتاب بافق ، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق اعلام داشت: با وجود همه شرایط سخت در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه […]

فرمانده انتظامی بافق از پزشکان، پرستارها و کارکنان خدوم و زحمتکش بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب بافق ، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق اعلام داشت: با وجود همه شرایط سخت در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه و تلاش های شبانه روزی و مستمر کلیه کادر درمانی بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان از جمله پزشکان، پرستاران و کارکنان خدوم و زحمتکش این مراکز از زحمات بی دریغ و دلسوزانه همه آنها تقدیر و تشکر میگردد.

زحمات شما در این راه که حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار داده اید و با از خودگذشتگی و ایثار مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از جان خود مایه گذاشته اید و بی دریغ در این راه تلاش می کنید قابل ستایش است.

امید است در سایه ولایت حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) مستدام و در همه مراحل زندگی سربلند، پیروز و موفق باشید.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده