رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
  • کد خبر : ۹۳۵۸۵
  • چاپ خبر : کشف ۹ کیلو مواد مخدر در بافق

کشف ۹ کیلو مواد مخدر در بافق

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق به همراه ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان در اجرای طرح کنترل […]

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق طی دو عملیات جداگانه موفق به کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافق به همراه ماموران کلانتری و یگان امداد شهرستان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خاور مشکوک و پس از متوقف کردن و بازرسی از آن مقدار ۴ کیلو و ۷۵۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف کردند.

طولابی نژاد ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان همچنین طی عملیاتی دیگر به یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و پس از بررسی از داخل خودرو مقدار ۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک که به طرز خیلی ماهرانه ای داخل خودرو جاساز کرده بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: با انتقال هر دو متهم به یگان انتظامی و تشکیل پرونده هر دو جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده