رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
  • کد خبر : ۹۳۶۰۲
  • چاپ خبر : اهدای بن خريد مواد غذايی به 1000 خانواده نیازمند توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق
در آستانه سال جدید؛

اهدای بن خريد مواد غذايی به 1000 خانواده نیازمند توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در آستانه سال جدید به تعداد یک هزار خانواده نیازمند شهرستان بن خريد مواد غذايی اهداء نمود. به گزارش آفتاب بافق؛ مجمع خیرین میعاد بافق در پیامی از رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق که همواره حامی محرومان و نیازمندان بوده و در آستانه سال […]

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در آستانه سال جدید به تعداد یک هزار خانواده نیازمند شهرستان بن خريد مواد غذايی اهداء نمود.

به گزارش آفتاب بافق؛ مجمع خیرین میعاد بافق در پیامی از رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق که همواره حامی محرومان و نیازمندان بوده و در آستانه سال جدید و نوروز 98 طی اقدامی خداپسندانه به 1000 خانواده نیازمند شهرستان بن خريد مواد غذايی اهدا نموده است،تشکر و قدردانی کرد..

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

چه غرور آفرین است اینکه تلاش کنیم دستی را به یاری بگیریم تا تلألؤ انوار الهی با چشاندن لذت لبخند به نیازمندان در کارمان متبلور شده و زندگی مان رنگ و بوی خدایی بگیرد .

برخود فرض میدانیم به پاس اقدام شایسته ، خالصانه و صادقانه مدیرعامل محترم سنگ آهن مرکزی بافق جناب آقای مهندس رضا فلاح مبارکه درراستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان شهرستان و اهداء 1000 حواله موادغذایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ، بهزیستی ، خانواده زندانیان و مؤسسات خیریه شهرستان به مناسبت نوروز 1399 تقدیر نموده و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند متعال مسئلت داریم .

روابط عمومی مجمع خیرین میعاد بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده