رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر : ۹۶۱۸۶
  • چاپ خبر : شهرستان بافق ظرفیت تولید همه جانبه در بخش های مختلف را دارد / پرهیز از هرگونه کار هیجانی بدون عقلانیت و خرد جمعی / نامهربانی و کم لطفی در حق مردم بافق طی سال های گذشته
سرپرست فرمانداری بافق:

شهرستان بافق ظرفیت تولید همه جانبه در بخش های مختلف را دارد / پرهیز از هرگونه کار هیجانی بدون عقلانیت و خرد جمعی / نامهربانی و کم لطفی در حق مردم بافق طی سال های گذشته

شاه حسینی در پاسخ به سوال برخی که چرا شهرستان بافق علیرغم ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد آن فقط پیرامون معدن سخن می گویند،بیان کرد: کسانی که دل در گرو عمران و آبادی بافق دارند باید به این موضوع توجه کنند که این شهرستان ظرفیت تولید همه جانبه در بخش های مختلف را دارد […]

شاه حسینی در پاسخ به سوال برخی که چرا شهرستان بافق علیرغم ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد آن فقط پیرامون معدن سخن می گویند،بیان کرد: کسانی که دل در گرو عمران و آبادی بافق دارند باید به این موضوع توجه کنند که این شهرستان ظرفیت تولید همه جانبه در بخش های مختلف را دارد و کار کردن روی یک محور تهدید است.

به گزارش آفتاب بافق؛ بیست و ششمین مجمع هم اندیشی توسعه شهرستان بافق با عنوان ” نقش سنگ آهن و صنایع فولادی – در راستای جهش تولید- در منطقه و کشور  با تأکید بر تأمین خوراک مورد نیاز” صبح امروز با حضور سرپرست فرمانداری،نماینده مجلس شوراس اسلامی،مدیرعامل شرکت سنگ آهن،اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان،دادستان،بخشدار،رئیس اداره صمت و جمعی دیگر از مدیران شهرستان و فعالان اجتماعی در سالن اجتماعات آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

شاه حسینی سرپرست فرمانداری بافق در ابتدای این جلسه با تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای فتح خرمشهر و شهرستان بافق،هدف از برگزاری این نشست را پیشرفت،توسعه و عمران و آبادی شهرستان با استفاده از خرد جمعی عنوان کرد.

وی یکی از مؤلفه های پیشرفت هر منطقه ای را مشارکت و حضور نخبگان در توسعه آن شهرستان دانست و افزود: اگر در برخی استان ها مشاهده می کینم که در معقوله توسعه جلوتر از دیگر استان ها هستند، بدون شک یکی از دلایل آن مشارکت،حضور،کمک و پشتکار نخبگان آن منطقه است.

شاه حسینی بافق را یکی از شهرستان های ویژه نه در تنها استان یزد که کشور معرفی کرد و گفت: ثروت خدادای که خداوند به مردم این منطقه عنایت کرده است و مهمتر سرمایه انسانی،تدین و ولایت و نجابت مردم خوب این شهرستان سرمایه گرانقدری است و امیدواریم با همت و پشتکار مسئولان مایه ی خیر و برکت شود.

سرپرست فرمانداری بافق اظهار داشت: تلاش دارم در مدت زمان مسئولیت خود در شهرستان برنامه های کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت را به لطف خداوند با همکاری و همیاری و تلاش مسئولان و تصمیم سازی این جلسات پیش ببریم.

وی در پاسخ به سوال برخی که چرا شهرستان بافق علیرغم ظرفیت ها و پتانسیل های زیاد آن فقط پیرامون معدن سخن می گویند،بیان کرد: کسانی که دل در گرو عمران و آبادی بافق دارند باید به این موضوع توجه کنند که این شهرستان ظرفیت تولید همه جانبه در بخش های مختلف را دارد و کار کردن روی یک محور تهدید است.

شاه حسینی با بیان اینکه متاسفانه طی سالهای گذشته نامهربانی ها و کم لطفی هایی در حق مردم این شهرستان انجام شده است،خاطر نشان کرد: نکته ای که باید بر آن شهادت دهم،دغدغه مسئولان استان معیشت،امنیت روانی و در رأس تحقق مطالبات بر حق شهرستان برای تامین امنیت اقتصادی آنان است.

وی در پایان سخنان خود از مسئولان خواست از هرگونه کار هیجانی بدون عقلانیت و خرد جمعی که به روند کار خدشه وارد می کند،پرهیز کنند چرا که ما را عقب تر خواهند راند و مسئولان شهر باید این را مدنظر قرار دهند که فصل الخطاب همه ما قانون است.

خبر: ن.رادمنش

 

 

عکس: م.تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده