رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۱۰۶۳۱۲
  • چاپ خبر : از کار فرهنگی غافل نشوید / با همت و همراهی مسئولان شهرستان می توان کارهای بزرگ انجام داد / بافقی ها در مراسم تدفین پیکر شهیدان پایبندی خود به نظام و آرمان های انقلاب را نشان دادند
فرماندار بافق:

از کار فرهنگی غافل نشوید / با همت و همراهی مسئولان شهرستان می توان کارهای بزرگ انجام داد / بافقی ها در مراسم تدفین پیکر شهیدان پایبندی خود به نظام و آرمان های انقلاب را نشان دادند

طلایی مقدم با تاکید بر کار فرهنگی در بافق،بیان کرد: از کار فرهنگی نباید غافل شد، هر آنچه مرتبط با فرهنگ،اصالت و ریشه مردمان این دیار است. همه به ویژه دستگاه های متولی باید وارد کار شوند تا با مشکلاتی که شهرستان های همجوار با آن مواجه هستند گرفتار نشویم. به گزارش آفتاب بافق؛ نشست […]

طلایی مقدم با تاکید بر کار فرهنگی در بافق،بیان کرد: از کار فرهنگی نباید غافل شد، هر آنچه مرتبط با فرهنگ،اصالت و ریشه مردمان این دیار است. همه به ویژه دستگاه های متولی باید وارد کار شوند تا با مشکلاتی که شهرستان های همجوار با آن مواجه هستند گرفتار نشویم.

به گزارش آفتاب بافق؛ نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های دهه فجر 99 صبح امروز با حضور فرماندار رؤسای ادارت،ارگان ها و نهاد ها در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام راحل (ره) سخنان خود را پیرامون دو موضوع برنامه های دهه مبارک فجر و کنگره سرداران شهید استان مطرح کرد.

وی با بیان اینکه هر ساله در آستانه دهه فجر افرادی در داخل و خارج از کشور مباحثی را مغرضانه درباره مردم و نظام مقدس جمهوری اسلای بیان می کنند، اظهار کرد: در جریان تدفین پیکر مطهر شهیدان علیرغم همه مسائل و مشکلاتی که وجود داشت اما باز مردم به صحنه آمدند و به استقبال این دو مهمان شهر خود با رعایت پروتکل های بهداشتی رفتند. این پایبندی مردم به نظام و آرمان های انقلاب را می رساند و اگر ایرادی است در کار ما مسئولان است و این مسئولیت ما را صد چندان می کند که به مسائل اقتصادی،فرهنگی و … بپردازیم.

وی دهه مبارک فجر را فرصتی دانست تا شیرینی خدماتی که نظام و دولت در شهرستان انجام داده برای مردم ملموس شود و افزود: بافق شهرستانی ویژه است و این را در جریانات قبل و بعد انقلاب و جنگ تحمیلی دیده ایم. نامیدن بافق به نام دارالشجاعه ریشه در فرهنگ آن دارد. در نظام مقدس جمهوری اسلامی و قبل آن هر کجا بدنبال سربازان شجاع می گشتند بافقی ها را مثال می زدند و این را همیشه به اثبات رسانده اند.

طلایی مقدم تاکید کرد: باید برای چنین مردمی که اینگونه پای کار و در صحنه هستند دو چندان خدمت کرد.

وی در ادامه به به ببان برنامه های ایام الله دهه فجر پرداخت و به رعایت پروتکل های بهداشتی و مختصر بودن آن تاکید کرد.

فرماندار بافق در بخش دیگر سخنان خود آینده بافق را روشن دانست و تصریح کرد: با همت مسئولان شهرستان میتوان کارهای بزرگی انجام داد. امروز 67 هزار میلیارد تومان پروژه در بافق افتتاح می شود و با هماهنگی و همراهی مسئولان این رقم می تواند افزایش یابد.

وی ادامه داد: امروز تعداد متقاضیان برای سرمایه گذاری در بافق و پروژه ها بسیار زیاد شده است که بر یکدیگر سبقت می گیرند. این زمینه در بافق وجود دارد و این هنر ما را می رساند که چگونه با تعامل آنان را در کنار یکدیگر قرار دهیم.

طلایی مقدم با تاکید بر کار فرهنگی در بافق،بیان کرد: از کار فرهنگی نباید غافل شد، هر آنچه مرتبط با فرهنگ،اصالت و ریشه مردمان این دیار است. همه به ویژه دستگاه های متولی باید وارد کار شوند تا با مشکلاتی که شهرستان های همجوار با آن مواجه هستند گرفتار نشویم.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده