رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : ۱۱۱۷۳۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به سید علی نوروززاده شهردار پرتلاش بافق و دهیاران محترم شهرستان و نیز خانواده بزرگ شهرداریها و دهیاریها تبریک عرض نمود . متن پیام به شرح ذیل می باشد: […]

به گزارش آفتاب بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را به سید علی نوروززاده شهردار پرتلاش بافق و دهیاران محترم شهرستان و نیز خانواده بزرگ شهرداریها و دهیاریها تبریک عرض نمود .

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

شهرداری ها و دهیاری ها از مهم ترین نهادهای کشورند که بر پایه مشارکت عمومی و نقش پذیری مردم بنا شده و با اتکا به این ظرفیت مهم در فعالیت های مختلف مدیریت شهری و روستایی به ویژه توسعه همه جانبه و پایدار ایفای نقش می کنند.

نامگذاری ۱۴تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری فرصتی ایجاد نمود تا قدردان زحمات شهرداران و دهیاران عزیز که بصورت شبانه روزی در عرصه های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در راستای خدمت به شهروندان و روستاییان در تلاش و تکاپو هستند، باشیم .

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان نهادی تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره باید به دنبال ارتقای سطح خدمت‌رسانی زندگی مردم و اثرگذاری در مسائل شهری، اجتماعی، عمرانی و فرهنگی باشد و در کنار همدلی و هم‌افزایی با مدیران شهرستانی و استانی سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه شوند.
اینجانب این روز فرخنده را به برادر گرامی جناب آقای مهندس نوروززاده شهردار پرتلاش بافق و دهیاران محترم شهرستان و خانواده بزرگ شهرداریها و دهیاریها تبریک عرض نموده و در کنار آرزوی توفیق روزافزون خدمت در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی، ارتقای کمی و کیفی خدمت صادقانه به مردم بزرگوار شهرستان را از درگاه پروردگار متعال برای این عزیزان خواستارم.


رضا فلاح مبارکه
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده