رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
  • کد خبر : ۱۳۱۹۵۰
  • چاپ خبر : دعوت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی برای حضور در راهپیمایی «روز جهانی قدس»

دعوت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی برای حضور در راهپیمایی «روز جهانی قدس»

به گزارش آفتاب بافق؛ حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند. متن پیام به این شرح است: بزرگداشت روز جهانی قدس فرصت […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی از روزه داران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی دعوت کرد تا با شرکت در مراسم روز قدس ، بار دیگردر حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان پرچم عدالت خواهی را به اهتزاز درآورند.

متن پیام به این شرح است:

بزرگداشت روز جهانی قدس فرصت بی‌نظیری است که هرساله پرونده ددمنشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان داده شود.

ابتکار بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس» همواره خوی تجاوزگری این رژیم را به جهانیان یادآوری کرده و با شکل‌گیری مقاومت اسلامی در منطقه، حذف این رژیم را به مطالبه اصلی مسلمانان جهان تبدیل کرده است.

بدون تردید مسئله فلسطین و آرمان این ملت مظلوم از یک سو مسئله‌ای انسانی است که هیچ فرد منصفی در جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد و از سویی دیگر، یک آرمان بنیادی برای ملت‌های مسلمان جهان به شمار می‌رود.

امسال از یک‌سو شاهد تشدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در ماه مبارک رمضان علیه ملت مظلوم فلسطین بوده‌ایم و از سویی دیگر تلاش استکبار جهانی برای تقویت جایگاه این رژیم در منطقه نیز مضاعف شده است. البته به مدد الطاف الهی امت بزرگ اسلام بیدارتر از گذشته در مقابل این طرح‌های خائنانه ایستاده است.

اینجانب به عنوان خادم پرسنل شریف و زحمتکش شرکت سنگ آهن و به دلیل اهمیت بزرگداشت این روز، بر خود فرض دانستم تا ضمن تاکید مجدد بر پاسداشت این آرمان والای انقلاب و نظام اسلامی، از همکاران عزیزم در شرکت سنگ آهن و بازنشستگان این مجموعه معدنی دعوت به عمل آورم تا در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس همچون گذشته شرکتی فعال داشته باشند تا بار دیگر ضمن تاکید بر ایستادگی ملت رشید ایران در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان بزرگ مسلمانان جهان لبیک گفته باشیم.

مجتبی حمیدیان

مدیر عامل وفرمانده پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی  ایران/بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده