رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : ۱۳۲۰۳۹
  • چاپ خبر : محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در بافق

محدودیت های ترافیکی روز عید فطر در بافق

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق گفت: در راستای هرچه باشکوهتر برپا شدن نماز عید فطر و تامین امنیت و آرامش نمازگزاران، محدودیت‌های تردد در اطراف مسجد جامع شهرستان بافق در زمان برگزاری نماز عید فطر پیش بینی شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ سروان امیر سالاری رئیس پلیس راهور  در گفت و گو […]

 رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بافق گفت: در راستای هرچه باشکوهتر برپا شدن نماز عید فطر و تامین امنیت و آرامش نمازگزاران، محدودیت‌های تردد در اطراف مسجد جامع شهرستان بافق در زمان برگزاری نماز عید فطر پیش بینی شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سروان امیر سالاری رئیس پلیس راهور  در گفت و گو با خبرنگار پلیس  بیان کرد: با توجه به اینکه محل نماز عید فطر در مسجد جامع تعیین شده، محدودیت های ترافیکی از ساعت  ۵ صبح روز برگزاری نماز عیدفطر اعمال می‌شود.

وی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در مسیر بلوار مسجد جامع حد فاصل میدان امامزاده تا میدان امام حسین و مسیر برگشت حد فاصل میدان امام  حسین تا میدان امامزاده، رفت و برگشت و تمامی دسترسی‌های منتهی به بلوار مسجد جامع شامل کوچه های منتهی به بلوار مسدود و محدودیت ترافیکی می باشد.

سروان امیر سالاری تصریح کرد: این مسیرها در زمان اعلام شده مسدود و منع تردد دارند و با مشاهده هرگونه توقف در محل یاد شده پلیس اقدام به انتقال خودرو خواهد کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده