رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر : ۱۳۲۰۶۷
  • چاپ خبر : وحدت و اتحاد ملت های مسلمان برای نابودی آمریکا و اسرائیل / عیدفطر بشارت تولدی دوباره به روزه داران
امام جمعه بافق:

وحدت و اتحاد ملت های مسلمان برای نابودی آمریکا و اسرائیل / عیدفطر بشارت تولدی دوباره به روزه داران

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اظهار تاسف از حمایت برخی ملت های مسلمان از اسرائیل و جنایت های آمریکا هستیم،گفت: از همه دولت ها و ملت های مسلمان می خواهیم تا یک اتحاد،انسجام،وحدت و همدلی را علیه مستکبرین و ظالمین شکل دهند. با این امر طولی نخواهد کشید که شاهد نابودی تمامی مستکبرین در […]

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اظهار تاسف از حمایت برخی ملت های مسلمان از اسرائیل و جنایت های آمریکا هستیم،گفت: از همه دولت ها و ملت های مسلمان می خواهیم تا یک اتحاد،انسجام،وحدت و همدلی را علیه مستکبرین و ظالمین شکل دهند. با این امر طولی نخواهد کشید که شاهد نابودی تمامی مستکبرین در عالم خواهیم بود.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه بافق در خطبه اول نماز عید سعید فطر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی،مهمترین مسئله جهان اسلام در صحنه سیاست را مسئله فلسطین و جنایت گری ها و خونریزی های اسرائیل و آمریکا و ایادی آنان عنوان کرد و گفت: نه تنها آمریکا و اسرائیل حتی عاملان دست نشانده این جنایتکاران در اقصی نقاط عالم دست به جنایت می زنند. شهادت تنی چند از پاسداران،نیروهای انتظامی و مرزبانان در هفته گذشته و نیز حادثه روز گذشته و شهادت چند تن از دلاورمردان نیروی انتظامی ما را داغدار کرد.

وی ضمن محکومیت این جنایات،از نیروهای نظامی و انتظامی خواستار انتقام هر چه سریعتر از عاملین این جنایت شد و افزود: همین انتقام ها دلگرمی برای همه مردم است و یقین داریم به زودی این امر از سوی نیروهای نظامی و انتظامی اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل دست از جنایات و ظلم برنخواهند داشت و از اعضای شورای امنیت سازمان ملل نیز هیچ انتظاری نیست این ها مرده های متحرکی بیش نیستند ،تصریح کرد: وظیفه شورای امنیت سازمان ملل ایجاد صلح در دنیا و مخالفت با جنگ است اما هیچ اقدامی علیه جنایات آمریکا و اسرائیل نمی کنند. انتظار ما از ملت های مسلمان است. امام خمینی (ره ) فرمودند: اگر هر مسلمان یک سطل آب برای اسرائیل هزینه کند اسرائیل را آب خواهد برد.

وی با اظهار تاسف از حمایت برخی ملت های مسلمان از اسرائیل و جنایت های آمریکا هستیم،گفت: از همه دولت ها و ملت های مسلمان می خواهیم تا یک اتحاد،انسجام،وحدت و همدلی را علیه مستکبرین و ظالمین شکل دهند. با این امر طولی نخواهد کشید که شاهد نابودی تمامی مستکبرین در عالم خواهیم بود.

امام جمعه بافق اظهار کرد: امروز آمریکا و اسرائیل در باتلاقی که فلسطین ایجاد کرده اند دست و پا می زنند و این جز به نابودی آنان منجر نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه دوم نماز عید فطر ضمن تبریک عید به تمام روزه دارن ماه مبارک رمضان،با اشاره به فرموده امام صادق (ع) که می فرمایند : (( حضرت علی (ع) در روز عید فطر خطبه ای خواندند و فرمودند : ای مردم، امروز روزی است که کسانی که در ماه مبارک رمضان زحمت کشیدند پاداش می گیرند و آنان که به بطالت گذراندند ضرر می کنند. ای مردم، امروز خیلی به روز قیامت شبیه است. شما امروز از خانه های خود به سمت مصلی های نماز بیرون آمدید،به یاد بیاورید روزی را که از قبرهای خود به سمت خداوند متعال بیرون می آیید. شما امروز در برابر خداوند متعال به نماز ایستادید،به یاد بیاورید روزی را که باید در مقابل پروردگار بایستید و پاسخگوی اعمال خود باشید. امروز با اتمام نماز به سمت خانه های خود باز می گردید به یاد بیاورید در روز قیامت پس از ملاقات با خدا به سمت بهشت یا جهنم می روید. ای بندگان خدا،کمترین چیزی که خداوند به روزه داران از زنان و مردان امت پیامبر عطا می کند،فرشته ای در لحظه آخر ماه مبارک رمضان شما را صدا می کند ” مژده باد بر شما روزه داران ماه رمضان،خوشا به حال شما که روزه گرفتید، دیگر هیچ خطا و گناه و لکه سیاهی در پرونده شما نیست و چون فرزندی که از مادر متولد شدید. مراقب باشید از اکنون به بعد چگونه رفتار می کنید.”

خبر : م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده