رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
  • کد خبر : ۱۳۲۱۲۸
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه کارگروه پسماند شهرستان بافق

برگزاری جلسه کارگروه پسماند شهرستان بافق

به مناسبت هفته زمین پاک جلسه کارگروه پسماند شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این جلسه که به ریاست کارگروه شهرستان دهقان فرماندار بافق ، خواجه رئیس حفاظت محیط زیست و اعضا کارگروه پسماند شهرستان بافق برگزار شد، وضعیت مدیریت پسماند در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در ابتدا […]

به مناسبت هفته زمین پاک جلسه کارگروه پسماند شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این جلسه که به ریاست کارگروه شهرستان دهقان فرماندار بافق ، خواجه رئیس حفاظت محیط زیست و اعضا کارگروه پسماند شهرستان بافق برگزار شد، وضعیت مدیریت پسماند در شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در ابتدا خواجه پیرامون آیین نامه اجرایی مدیریت پسماند  مختصر توضیحی ارائه کرد و مواردی از وضعیت فعلی پسماند های عادی،پزشکی و…  همچنین چالش های موجود در عملیات اجرایی طرح جامع پسماند(حمل و نقل ،دفن غیر بهداشتی و …)بیان کرد و با ارائه راهکار، مراتب را در  جهت رفع نواقص موجود و تصمیم گیری جد برای اجرای هر چه صحیح تر این طرح خواستار شد.

در ادامه پس از بیان مشکلات مربوط به کارگروه ها، به ارائه نظر و هم اندیشی پرداخته شد.

در پایان فرماندار بافق حفظ محیط زیست و بهداشت عمومی را در روند اجرای طرح مدیریت پسماند اولویت اصلی قرار داد و تصویب نهایی طرح جامع پسماند شهرستان توسط شهرداری را در راستای اجرای صحیح طرح مدیریت پسماند مورد تاکید قرار داد.

منبع: روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده