رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸
  • کد خبر : ۱۶۱۵۳
  • چاپ خبر : معرفی «حسنی» بعنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بافق

معرفی «حسنی» بعنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بافق

به گزارش آفتاب بافق؛مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی شهرستان بافق، به توصیه های دیدار با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: یک روحانی عقیدتی باید با منش طلبه ای، روحیه باز و گشاده رویی همواره در خدمت و کنار پرسنل ناجا باشد.   حجت […]

به گزارش آفتاب بافق؛مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان یزد در آیین تودیع و معارفه رییس عقیدتی سیاسی شهرستان بافق، به توصیه های دیدار با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: یک روحانی عقیدتی باید با منش طلبه ای، روحیه باز و گشاده رویی همواره در خدمت و کنار پرسنل ناجا باشد.

 

حجت الاسلام زارع افزود: امیدواریم حجت السلام حسنی با هجده سال سابقه خدمت در شهرهای رفسنجان و اردکان، در سمت خود بعنوان رییس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق عملکرد خوبی ارائه دهد.

 

وی تصریح کرد: عملکرد حجت الاسلام حدادی بعنوان رییس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی بافق، با اخلاقی متواضع و فروتن رضایت بخش بوده است که ان شاءالله در شهرستان رفسنجان موفق باشد.

 

امام جمعه بافق نیز در این مراسم، با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: نیروی انتظامی جایگاه ویژه ای در نظام دارد و با بصیرت و هوشیاری کامل این پرسنل، امنیت کشور در بین نا امن ترین کشورهای منطقه، برقرار شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی به اهمیت عملکرد پرسنل نیروی انتظامی اشاره و بیان کرد: فرمانده نیروی انتظامی و رییس سابق عقیدتی سیاسی این فرماندهی در شهرستان بافق، هر دو عملکرد خوبی داشته اند.

 

وی بر جلوگیری از توزیع مواد مخدر در جامعه تأکید کرد و گفت: جامعه معتاد مسائل خلاف دیگری نیز به دنبال دارد، که تلاش نیروهای انتظامی شهرستان بافق در مبارزه با مواد مخدر قابل تحسین است.

 

در پایان مراسم، ضمن تجلیل از خدمات حجت الاسلام حدادی بعنوان رییس سابق عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان بافق، حجت الاسلام حسنی  بعنوان رییس جدید معرفی شد.

 
انتهای پیام/م.برزگری

 

 

عکس: محمود تقی زاده بافقی

DO3P7892

DO3P7899

DO3P7910

DO3P7912

DO3P7915

DO3P7921

DO3P7929

DO3P7939

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده