رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱
  • کد خبر : ۲۳۶۰۱
  • چاپ خبر : “جشن بزرگ آرین ” کاری از گروه هنری آرین در “قاب تصویر”
جشن امشب؛

“جشن بزرگ آرین ” کاری از گروه هنری آرین در “قاب تصویر”

گروه هنری آرین  در سالن سینما قدس آهنشهر  برنامه های شاد و متنوع اجراء می کند. به گزارش آفتاب بافق؛ گروه هنری آرین به مدیریت منصور رحیمی  در ایام الله مبارک  فجر برنامه های شاد و مفرحی را بر روی صحنه دارد. امشب در گفتگوی کوتاه با مدیر و کارگردان هنری آرین از نزدیک با کار […]

گروه هنری آرین  در سالن سینما قدس آهنشهر  برنامه های شاد و متنوع اجراء می کند.

به گزارش آفتاب بافق؛ گروه هنری آرین به مدیریت منصور رحیمی  در ایام الله مبارک  فجر برنامه های شاد و مفرحی را بر روی صحنه دارد.

امشب در گفتگوی کوتاه با مدیر و کارگردان هنری آرین از نزدیک با کار این گروه آشنا می شویم.

منصور رحیمی  28 سالی است که  کار هنری انجام می دهد و در گذشته نیز در گروه انجمن نمایش شهرستان بافق فعالیت هنری داشته است.

وی در سال 70 گروه مستقلی به نام آرین  راه اندازی کرده است .

مدیر گروه هنری آرین با 40 هنرمند آقا  و خانم کار خود را ادامه می دهد و امسال نیز “جشن بزرگ آرین ” را در کارهای گروه خود قرار داده است.

 مجری جشن خانم تقی زاده، نمایشنامه چند پدر2  کاری کمدی فکاهی، تست بازیگری، طنزکه هر دو به کارگردانی رضا رحیمی، گروه کودک قاصدک، خواننده برنامه؛ مهدی شفیعی،  نوازنده: امیر عباسی ،صدابردار: سجاد محبی و نور سالن: حمید طالبی دخت می باشند.

 مدیرگروه در پایان از همکاری مجموعه شرکت سنگ آهن، مدیرروابط عمومی شرکت و  خانم کریمی، رئیس اداره ارشاد بافق تقدیر و تشکر کرد.

لازم بذکر گروه تعزیه خادم الزهرا(س) مبارکه مدیریت منصور رحیمی و اعضای گروه آرین اداره می شود و در مراسم های مذهبی برنامه اجرا می کند.

در مراسم امشب رئیس آموزش و پرورش، معاون پشتیانی، کارشناس ابتدایی،آموزش و پرورش حضور داشتند.

 

 

عکس: mtb1353@ yahoo.com

ارسال دیدگاه


5 دیدگاه برای ““جشن بزرگ آرین ” کاری از گروه هنری آرین در “قاب تصویر””

  • هنرمدان گروه آرین و جناب اقای رحیمی
    سلام

    هنر تئاتر در زمره ی ملموس ترین و ارزشمندترین عطایای الهی است که بایستی به حرمت قداست برگرفته از همان مبدا متعالی، در اذهان و رفتار مخاطبان خود تاثیری مانا و تحول برانگیز بگذارد. شکی نیست اعتلاء این هنر فاخر مرهون کوشش و همت هنرمندانی بی ادعا چون گروه آرین است که در راستای رونق و پویایی این هنر سهمی شایسته ایفاء می کنند.

    موجب خرسندی است ضمن پاسداشت تلاش های ارزشمند شما در عرصه تئاتر امروز من شخصا از اهتمام شایسته تان که بی ادعا به زیباترین وجه در راه اندازی این جنگ بزرگ در دهه مبارک فجر پیدا کرد؛ تقدیر و تشکر میکنم

    با آرزوی سعادت و سلامتی، امید است در پرتو الطاف خالق زیبایی ها در این عرصه حضوری مستمر و پایدار داشته باشید.

  • اقای تقی زاده خسته نباشید ممنون از عکسهای زیبایتان

  • بسیار زیباااا

  • تقدیرو تشکر فراوان از عکاس دوست دلشتنی شهرمون محمود اقای تقی زاده

  • فاطمه انغو ز ه ای says:

    سلام خسته نباشید به ارین شو یک که بهترین گروه توی دنیا است ارزوه من این است که در سال اینده بهترین تر شود ممنون از اقایی رحیمی که بهترین کارگردان است ممنون

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده