رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲
  • کد خبر : ۲۵۶۸۸
  • چاپ خبر : پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت فرارسيدن سال 1396

پيام تبريك فرماندار بافق به مناسبت فرارسيدن سال 1396

به گزارش آفتاب بافق؛ متن پیام محمد زاده رحمانی  بدین شرح است: به نام خداوند مهرآفرین نرم نرمک می رسد اینک بهار                          خوش به حال روزگار…. دوباره سالی نو از راه می رسد و طبیعت رختی نو به تن می کند. سالی با […]

به گزارش آفتاب بافق؛ متن پیام محمد زاده رحمانی  بدین شرح است:

به نام خداوند مهرآفرین

نرم نرمک می رسد اینک بهار                          خوش به حال روزگار….

دوباره سالی نو از راه می رسد و طبیعت رختی نو به تن می کند. سالی با همه فراز و نشیب هایش سپری می شود و سال دیگری شروع می شود که ساختن آن نیاز به تلاش و کوشش دارد و این خصلت و شیوه افراد و جوامع سرزنده و پویاست  که اجازه نمی دهند روز، ماه و سال به خودی خود سپری شود بلکه با تدبیر و تلاش، سعی می کنند هر روزشان بهتر از دیروز گردد و بر محیط پیرامون خود اثر مثبت گذارند.

اینجانب به سهم خود در وهله اول به تمام زنان و مردانی که سال گذشته را صرف سازندگی خانه و کاشانه و شهر و میهن خود کرده و در جهت خدمت به هم نوعان خود اهتمام ورزیده اند خداقوت گفته و در وهله دوم، نوروز باستانی و شروع سال جدید خورشیدی را به همه هموطنان، بخصوص اهالی کهن شهربافق تبریک می گویم.

امیدوارم سال جدید، سالی سرشار از عزت و اقتدار میهن اسلامی و توسعه و بالندگی کشورمان تحت زعامت مقام معظم رهبری باشد و با تدبیر و برنامه ریزی دولت کریمه و تلاش و هم افزایی یکدیگر شاهد بافقی متفاوت و پیشرفته تر از سال قبل باشیم.

محمد زاده رحمانی

 فرماندار شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده