رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
  • کد خبر : ۲۶۵۵۱
  • چاپ خبر : تبریک روز پدر توسط دانش آموزان بوستان فضیلت

تبریک روز پدر توسط دانش آموزان بوستان فضیلت

دانش آموزان مدرسه هوشمند بوستان فضیلت درحرکتی نمادین با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، فرا رسیدن روز پدر را به وی و معاونانش تبریک گفتند. به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته دانش آموزان پیش دبستانی و دبستان هوشمند بوستان فضیلت آهنشهر به سرپرستی سرکارخانم میرغنی زاده با حضور در دفتر مدیر عامل […]

دانش آموزان مدرسه هوشمند بوستان فضیلت درحرکتی نمادین با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، فرا رسیدن روز پدر را به وی و معاونانش تبریک گفتند.

به گزارش آفتاب بافق؛ روز گذشته دانش آموزان پیش دبستانی و دبستان هوشمند بوستان فضیلت آهنشهر به سرپرستی سرکارخانم میرغنی زاده با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی، میلاد با سعادت مولی الوحدین علی (ع) و روز پدر را به مدیر عامل و کارکنان شرکت تبریک گفتند.

“سادات الزهرا میرغنی زاده” مدیر تنها دبستان هوشمند شهرستان بافق در گفت و گویی کوتاه گفت: دبستان ما تازه تاسیس بوده و مدت زیادی از تاسیس آن نمی گذرد و از آن جایی که تمامی دانش آموزان ما به نوعی پدرانشان در محیط معدنی کار می کنند، تصمیم گرفتیم با حضور در محیط معدن به نوعی از پدر دانش آموزان تجلیل کنیم.

میرغنی زاده با اشاره به اهداء کارت پستال هایی با طرح کلاه ایمنی پدر دانش آموزان به مدیریت شرکت سنگ آهن و معاونان وی، روز پدر را به آن ها تبریک گفتند.

وی گفت: در ادامه با حضور در قسمت HSE شرکت به مدیر ایمنی و مسئولان و مدیران روز پدر را تبریک گفتند.

مدیر دبستان هوشمند در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه افرادی که دراین اقدام آنها را همراهی کردند، ازمدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و  مجموعه روابط عمومی شرکت که همیشه یاریگر آن ها بوده نیز تقدیر کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده