رفتن به بالا
  • جمعه - ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
  • کد خبر : ۴۰۰۸۲
  • چاپ خبر : شکست سنگ آهن در برابر فولاد یزد/ نایب قهرمانی یوزهای بافقی
گزارش تصویری:

شکست سنگ آهن در برابر فولاد یزد/ نایب قهرمانی یوزهای بافقی

به گزارش آفتاب بافق، در فینال مسابقات فوتبال جوانان،تیم سنگ آهن بافق عصر امروز در پی کسب پنجمین قهرمانی خود به مصاف تیم فولاد یزد رفت. بازی رأس ساعت 14 در ورزشگاه 17 شهریور زارچ با حضور مدیر عامل باشگاه سنگ آهن و رئیس هئیت فوتبال بافق برگزار شد. در نیمه اول این بازی تیم […]

به گزارش آفتاب بافق، در فینال مسابقات فوتبال جوانان،تیم سنگ آهن بافق عصر امروز در پی کسب پنجمین قهرمانی خود به مصاف تیم فولاد یزد رفت.

بازی رأس ساعت 14 در ورزشگاه 17 شهریور زارچ با حضور مدیر عامل باشگاه سنگ آهن و رئیس هئیت فوتبال بافق برگزار شد.

در نیمه اول این بازی تیم سنگ آهن با امید پیروزی در این بازی و کسب پنجمین قهرمانی به نبرد با حریف رفت.

علی رغم فشار زیادی که سنگ آهن روی دروازه حریف خود آورد، اما موفق به زدن گل نشد. تیم فولاد یزد با عملکرد خوب خود توانست تا پایان نیمه اول همچنان در دفاع از دروازه‌اش موفق عمل کند،تا بازی با نتیجه بدون گل پایان گیرد.

در نیمه دوم هر دو تیم با بازی تهاجمی خود سعی در بدست آوردن موقعیتی برای گل زنی داشتند،اما داور ناجوانمردانه در دقیقه 75 بازی،سید کاظم آثاری بازیکن تیم سنگ آهن را اخراج کرد تا این تیم 10 نفره به کار خود ادامه دهد.

تیم فولاد یزد نیز تلاش نمود تا با شرایط پیش آمده و تحت فشار قراردادن سنگ آهن بازی را به سود خود پایان رساند. با وجود تلاش هر دو تیم و قرار دادن وقت اضافه 11 دقیقه ای داور در نیمه دوم، باز هم گلی از سوی دو تیم زده نشد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده باشد.

در ضربات پنالتی تیم سنگ آهن متاسفانه نتوانست به پیروزی دست یابد و نتیجه را 4 بر 5 به سود فولاد یزد واگذار کرد تا خود نائب قهرمان این دوره از مسابقات باشد.

عکس: علی خالقدادی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده