رفتن به بالا
  • شنبه - ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
  • کد خبر : ۴۰۱۸۴
  • چاپ خبر : بسیج نیروی مخلص،حافظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است+تصاویر
امام جمعه بافق در جمع بسیجیان پایگاه نبی اکرم(ص) :

بسیج نیروی مخلص،حافظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است+تصاویر

به گزارش آفتاب بافق،گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی امشب با حضور امام جمعه بافق، فرمانده سپاه ناحیه، معاون فرماندار، مدیر روابط عمومی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئول امور فرهنگی شرکت سنگ آهن و جمع باشکوه بسیجیان این شهرستان در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد. در این مراسم حجة الاسلام […]

به گزارش آفتاب بافق،گردهمایی حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی امشب با حضور امام جمعه بافق، فرمانده سپاه ناحیه، معاون فرماندار، مدیر روابط عمومی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسئول امور فرهنگی شرکت سنگ آهن و جمع باشکوه بسیجیان این شهرستان در مسجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق در جمع بسیجیان حاضر ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان مخلص و همیشه در صحنه،گفت: از زمان صدراسلام افرادی بودند که همه مخلصانه همراه پیامبر(ص) و یاری گر ایشان در نبردهای حق و باطل بودند.

در ان زمان برای یاران پیامبر(ص) امکان حضور در کنار خانواده ها و تامین معاش آن ها نبود،پیامبر اسلام گروهی را بسیج کرد تا به امورات زندگی این افراد رسیدگی کنند،پس می توان گفت بسیج از زمان صدر اسلام و توسط پیامبر(ص) تشکیل شده است.

وی یکی از اثرات تشکیل بسیج در 5 آذر سال 58  به فرمان امام خمینی (ره) را ایستادگی این نهاد در برابر دشمنان نظام و انقلاب عنوان کرد و افزود: بسیج در دفاع مقدس یکی از ارکان و عوامل پیروزی بود و امروز در تمامی عرصه های مختلف پیشگام و در صف مقدم قرار دارد.

سلیمانی بسیج را یکی از مقدس‌ترین نهادهای کشور دانست که در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نقش مهم و غیرقابل انکاری داشته است،چرا که بسیج در هر میدانی حاضر شده، پیروز میدان بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خدا و ولایت فقیه است،خاطر نشان کرد: بسیج همواره در تمامی مقاطع همراه و پشتیبان ولایت فقیه بوده است و علت اینکه تمام توطئه های استکبار و خائنین نقش بر آب می شود این است که نمی توانند بسیج را به فرماندهی معظم کل قوا از صحنه حذف نمایند.

امام جمعه بافق حضور بسیج در عرصه های مختلف را امری مهم و ضروری دانست و گفت: بسیجیان باید در عرصه هایی که پیشرفت کشور،حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی در آن است حاضر شوند.

گاهی کشور نیاز به حضور بسیجیان در میادین رزم برای مقابله با متجاوزین دارد،  زمانی سازندگی و پیشرفت اصلی ترین نیاز کشور است، برخی اوقات نمایش اقتدار و وحدت ملی نیازمند حضور در صحنه های اجتماعی بسیجیان است.

همچنین در این مراسم سرهنگ صادقی،فرمانده سپاه ناحیه با سخنرانی پیرامون نقش بسیج، شکست داعش در سوریه و عراق را ثمره رشد شجره طیبه بسیج دانست و گفت: بسیج و بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس اقتدار و قدرت خود را نشان دادند و امروز نیز شکست سنگین داعش در سرزمین سوریه و عراق ثمره رشد همین شجره طیبه بسیج است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده