رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
  • کد خبر : ۴۹۶۲۵
  • چاپ خبر : پیام تبریک مدیر روابط عمومی سنگ آهن بافق به مناسبت سال نو

پیام تبریک مدیر روابط عمومی سنگ آهن بافق به مناسبت سال نو

به گزارش آفتاب بافق،حبیب حسن زاده بافقی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی فرا رسیدن نوروز 97  را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال الها ! ای […]

به گزارش آفتاب بافق،حبیب حسن زاده بافقی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در پیامی فرا رسیدن نوروز 97  را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

الها ! ای آن که گشودی خردها را به شناخت خود، آزاد کردی زبان ها را به ستایش خود، قرار دادی آنچه را منت گذاشتی بدان بر بندگان خود در پاداش دادن برای برآوردن حق خود، در طلیعه ی سال نو ، سال 1397 قرار ده بر ما درودهایت و مهربانیت و احسانت را، گشایش ده بر ما از روزیت ، و روا کن از ما تمام نیازهای ما را. آمین یارب العالمین

دوستان !

فصل بهار برای اصحاب معنی زمان درس آموزی هزاران نکته ی شناخته شده است. هنگامه ی بهار زمان گفتن و شنودن از محبت ، عشق و دوستی ، فرصتی سرسبز برای اندیشیدن و تفکر و زدودن زنگار از آیینه ی دل و صحیفه ی وجود، مفهوم یافته است.

و هم اینک، از فیض نگار، جان هستی به هیجان آمده است و در بزم عارفانه ی شاهد و معشوق ، به یمن ریزش کریمانه ی تحفه های آسمانی، دایره ی دلدادگی و مستانگی نقش تجلی زده است. در پرده نمایی از بهار دل انگیز و نوروز 97 به امید سرافرازی در عرصه های جهانی و دست یابی به قله های عظمت و اقتدار با توکل به عنایات حضرت حق، ما سرو قامت ایستاده ایم تا همچنان در میدان مجاهدت تولید چرخش چرخ های اقتصادی مان وطن را به ثمر بخشی این تلاش غیورمردان چغارت بشادی و شعف نظاره گر باشیم و دست توسل بر آستان ملکوتی حضرت حق بلند تا سلامتی و تندرستی و پایداری همراه با عزت نفس و بی نیازی از خلق خدا را مسئلت نمائیم و ان شاالله تعالی سال جدید ، سال پرواز، سال شکوهمندی ایران اسلامی در همه عرصه ها مبارک و میمون باشد .

والعاقبه للمتقین

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده