رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
  • کد خبر : ۵۱۲۱۳
  • چاپ خبر : اولین نشست تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر بافق برگزار شد
همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی :

اولین نشست تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و بزرگان عرصه فرهنگ و هنر بافق برگزار شد

همزمان با بیستم فروردین ؛ سالروز شهادت سید مرتضی آوینی  و روز هنر انقلاب اسلامی،برای اولین بار از پیشکسوتان و بزرگان هنر و فرهنگ و ادب بافق با حضور معاون فرهنگی،هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل نیکان تجلیل و تکریم شد. به گزارش آفتاب بافق،دکتر محمود […]

همزمان با بیستم فروردین ؛ سالروز شهادت سید مرتضی آوینی  و روز هنر انقلاب اسلامی،برای اولین بار از پیشکسوتان و بزرگان هنر و فرهنگ و ادب بافق با حضور معاون فرهنگی،هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولین شهرستان در هتل نیکان تجلیل و تکریم شد.

به گزارش آفتاب بافق،دکتر محمود دهقانی،معاون فرهنگی هنری مدیر کل ارشاد استان در مراسم تجلیل و تکریم بزرگان و  پیشکسوتان فرهنگ و هنر بافق با اشاره به رویکرد حوزه هنر در جذب و افزایش حضور مخاطب گفت : 2 جریان جذب مخاطب و افزایش تماشاگر در حوزه هنر از یکدیگر قابل تفکیک می باشد و می بایست با برنامه ریزی منسجم در سال 97 به سمت و سویی رفت که تماشاگران آثار هنری به مخاطبین  و گیرندگان اصلی پیام فرهنگ و هنر تبدیل شوند.

وی با بیان مواردی از نارسایی و عدم آموزش صحیح به مخاطبین در رسانه های عمومی افزود : اشکال بزرگ در عدم ارتباط و آموزش کامل به مخاطبین می باشد به گونه ای که بسیاری از تماشاگران آثار هنری و فرهنگی می بایست در جهت افزایش آگاهی و دانسته های تخصصی از اثر هنری آموزش ببینند.

دهقانی حلقه واسطه مخاطب و آثار  هنری را رسانه معرفی کرد و با تاکید به نقش رسانه در انتقال پیام گفت : رسانه های عمومی و نشریات در فضای اطلاع رسانی می توانند با بهره گرفتن از مقالات تحلیلی و انتقادی نویسندگان نقش مهمی در آموزش مخاطبین بر عهده بگیرند.

در ابتدای این مراسم دکتر حسین ارجمند ؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق با خیرمقدم و تکریم مقام بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ و هنر بافق گفت : امیدواریم در سال 97 مجموعه فرهنگ و هنر و ادبیات شهرستان بافق سالی پر بار و سرشار از شور و نشاط اجتماعی در پیش رو داشته باشد.

 ارجمند تاکید کرد : مسئولین بافق دارای دید وسیع و جامع نگر در مقوله فرهنگ و هنر می باشند و این یکی از امتیازات شایسته مسئولین و روسای ادارات بافق می باشد که در تمامی زمینه ها یار و مددکار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده اند.

سرودن اشعاری از شاعران نامی کشور توسط تعدادی از بزرگان حوزه فرهنگ و ادب بافقی و خوانش اشعاری از وحشی بافقی به همراه موسیقی و تجلیل و تکریم پیشکسوتان فرهنگ و هنر از دیگر برنامه های این مراسم بود که با تشویق هنرمندان انجام شد.

عکس: م . تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده