رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : ۵۲۹۵۳
  • چاپ خبر : برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) و بزرگداشت مقام معلم در حسینیه شهدای سیدآباد بافق

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) و بزرگداشت مقام معلم در حسینیه شهدای سیدآباد بافق

به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و تقارن آن با سالروز شهادت استاد مطهری(ره)، مراسم گرامیداشت روز معلم در حسینیه شهدای روستای سید آباد شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با شب ولادت آخرین ذخیره امامت حضرت مهدی(ع) و گرامیداشت مقام معلم،مراسم جشنی با حضور جمعی از اهالی روستا و معلمین در حسینیه شهدای […]

به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) و تقارن آن با سالروز شهادت استاد مطهری(ره)، مراسم گرامیداشت روز معلم در حسینیه شهدای روستای سید آباد شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با شب ولادت آخرین ذخیره امامت حضرت مهدی(ع) و گرامیداشت مقام معلم،مراسم جشنی با حضور جمعی از اهالی روستا و معلمین در حسینیه شهدای روستای سید آباد شهرستان بافق برگزار شد.

در این مراسم حجة الاسلام هاشمی و شمس الدینی فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته معلم را به تمامی جهادگران عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفتند و مقام معلم را به عنوان جلوه‌ای از قدرت الهی بیان کردند.

حجة الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه حیات انسان در گرو علم و تربیت و وابسته به وجود معلم است، افزود: معلمی تنها یک شغل نیست بلکه عشق و ذوقی است که در وجود آنان نهاده شده و رسالت سنگینی است که از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد.

سپس دهقانزاده مداح اهل بیت (ع) در رثای حضرت مهدی (عج) مدیحه سرایی کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از مقام و تلاش معلمین حاضر در این مراسم تجلیل به عمل آورده شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده