رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
  • کد خبر : ۵۳۳۷۵
  • چاپ خبر : مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات در آموزشگاه شهید مدرس بافق

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات در آموزشگاه شهید مدرس بافق

همزمان با هفته مقام معلم و پاسداشت شهید مرتضی مطهری(ره) مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات با حضوردانش آموزان درمدرسه شهید ایت الله مدرس برگزارشد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته معلم و پاسداشت شهید مرتضی مطهری(ره) مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات با حضور مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش وپروش […]

همزمان با هفته مقام معلم و پاسداشت شهید مرتضی مطهری(ره) مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات با حضوردانش آموزان درمدرسه شهید ایت الله مدرس برگزارشد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت هفته معلم و پاسداشت شهید مرتضی مطهری(ره) مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه بزرگ زکات با حضور مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش وپروش بافق،رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،رئیس اداره زکات استان یزد،مسئول اجرایی دبیرخانه شورای زکات شهرستان و دانش آموزان درمدرسه شهید ایت الله مدرس برگزارشد.

همزمان با برگزاری جشن بزرگ نیکوکاری وجمع آوری کمک های دانش آموزان درپایان سال 1396 مسابقه ای دربین دانش آموزان با طرح سوالاتی پیرامون اهمیت مساله زکات برگزار شد که در این مراسم از نفرات برتر به قید قرعه با اهدای جوایز تجلیل شد.

 در این مراسم رئیس اداره زکات یزد گفت: درکل استان یزد تعداد 5200 نفردراین مسابقه شرکت کردند که 200 نفر از آنان به قید قرعه حائز رتبه شدند و 18 نفر از این برگزیدگان دانش آموزان بافقی می باشند که به صورت نمادین از انان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده