رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
  • کد خبر : ۵۳۴۴۹
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق به مناسبت هفته کار و کارگر
گزارش تصویری:

برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق به مناسبت هفته کار و کارگر

 همزمان با هفته کار و کارگر طی مراسمی از پرسنل خدوم شهرداری بافق با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد. به گزارش آفتاب بافق، مراسم گرامیداشت مقام کارگر شب گذشته توسط شهرداری بافق به منظور تجلیل از زحمات پرسنل خدوم این مجموعه با حضور کارگران و اعضای شورای […]

 همزمان با هفته کار و کارگر طی مراسمی از پرسنل خدوم شهرداری بافق با اهدای لوح تقدیر توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آفتاب بافق، مراسم گرامیداشت مقام کارگر شب گذشته توسط شهرداری بافق به منظور تجلیل از زحمات پرسنل خدوم این مجموعه با حضور کارگران و اعضای شورای اسلامی برگزار شد.

در این مراسم سید علی نوروززاده،شهردار بافق ضمن گرامیداشت مناسبت های گذشته و تبریک هفته کار و کارگر به پرسنل خدوم شهرداری گفت: اگر امروز شاهد اتفاقات خوبی در شهر هستیم همه آنان مرهون دستان پر مهر شما کارگران است.

وی نقش و جایگاه کارگران را فراموش نشدنی دانست و از زحمات یک ساله پرسنل شهرداری در راستای خدمت رسانی به مردم تشکر کرد و افزود:  اگر چه امکان تجلیل از تک تک شما میسر نیست اما به رسم ادب امیدواریم با اجرای این برنامه بخش کوچکی از زحمات شما را جبران نماییم.

نوروززاده با اشاره به خدمات شبانه روزی کارگران شهرداری بافق خاطر نشان کرد: کارگران شهرداری بخاطر نوع کار این مجموعه زمانی که باید در کنار خانواده و یا مشغول استراحت باشند به ویژه ایام تعطیلات که حجم کار چندین برابر است با حضور در بخش های مختلف فضای سبز،خدمات و دیگر مکان ها تلاش می کنند تا فضای بهتری را برای زندگی شهروندان ایجاد کنند.

شهردار بافق با اشاره به حضور داوطلبانه کارگران این مجموعه در شرایط سخت و بحرانی، تلاش آنان را ارزشمند دانست که هیچ زبانی نمی تواند آن را توصیف کند.

سپس سید محمد باقی زاده،رئیس شورای اسلامی شهر بافق در سخنانی کوتاه اساس پیشرفت هر کشوری را وجود کارگران دانست که به عنوان سرمایه های گرانقدر در میان آحاد جامعه هستند.

وی وجود کارگران زحمتکش مجموعه شهرداری را افتخاری برای شورای شهر عنوان کرد و افزود: تمام آبادانی و عمران سطح شهر از تلاش های بی شایبه این کارگران است.

رئیس شورای اسلامی شهر بافق در پایان سخنان خود  با آرزوی سالی خوب همراه با سلامتی برای کلیه پرسنل خدوم شهرداری،خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر به عنوان خادمی همیشه یار و پشتیبان کارگران خواهد بود.

در پایان این مراسم از کارگران مجموعه شهرداری بافق با اهدای لوح تقدیر  و هدایا تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده