رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
  • کد خبر : ۵۳۵۰۹
  • چاپ خبر : پیکر مرحومه نجمه طالعی با حضور گسترده مردم در مبارکه تشییع و خاکسپاری شد
گزارش تصویری:

پیکر مرحومه نجمه طالعی با حضور گسترده مردم در مبارکه تشییع و خاکسپاری شد

پیکر مرحومه نجمه طالعی عصر امروز با حضور گسترده مردم از مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مبارکه تا بهشت الرضا(ع) تشییع و خاکسپاری شد. به گزارش آفتاب بافق،امروز در مبارکه همه آمدند برای نجمه و نجابت دختر جوانی که در سکوت خانه پدری و نامادری بی مهر و عطوفتش به قتل رسید. یک هفته قبل درست […]

پیکر مرحومه نجمه طالعی عصر امروز با حضور گسترده مردم از مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مبارکه تا بهشت الرضا(ع) تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش آفتاب بافق،امروز در مبارکه همه آمدند برای نجمه و نجابت دختر جوانی که در سکوت خانه پدری و نامادری بی مهر و عطوفتش به قتل رسید.
یک هفته قبل درست در روز ولادت صاحب عصر و الزمان و نیمه شعبان و اوج جشن های مردمی روستای مبارکه ؛ پدری به نیروی انتظامی بافق می رود و خبر از گم شدن دخترش ؛ نجمه ؛ را میدهد.
سکوت چند روزه و حرفهای درگوشی مردم شروع میشود و هرکس از نگاه خود و شناختی که از خانواده نجمه طالعی دارد حرفی را می گوید و حدسی را میزند و گمان می برد که دخترجوان بافقی نه مفقود شده است و نه فرار کرده است بلکه ممکن است بلایی سر او آمده باشد.
اما چه کسی میتوانست دخترجوان را از بین ببرد و برای چه دلیلی؟
رسانه های مجازی و سایت های خبری بافق در شبکه اجتماعی که دسترسی به آن به دلیل فیلتر شدن مشکل شده بود در این چهار روز چیزی نگفتند و مطلبی ننوشتند و زمانی به میدان آمدند که پلیس و پزشک قانونی به بالای سر جسد پنهان شده دختر جوان در منزل نیمه ساز چسبیده به خانه پدرش رسیدند.
جسد در داخل ساختمان نیمه ساز با دو چادر مشکی و رنگی پیچیده شده بود و در چاله نسبتا کم عمقی با خاک پرشده بود.
به دستور دادستان و پزشک قانونی جسد برای انجام معاینات تخصصی به یزد فرستاده شد و پلیس افراد مظنون را که با سرنخ پیامک ناشناس به ردپایی از قاتل یا عاملین قتل رسیده بودند را بازداشت و پدر و نامادری نجمه و خاله ناتنی او را تحت بازجویی های تخصصی قرار داد تا بلکه عامل یا عاملین اصلی و دلیل و انگیزه آنان را از کشتن نجمه پیدا کند.

و امروز در هفتمین روز از مفقودی دختر جوان بافقی همه اهالی مبارکه آمدند تا نجمه طالعی را به خاک بسپارند و با حضور هزاران نفری خود در مراسم تشییع و تدفین پاکی و پاکیزه دختر مبارکه تائید نمایند و بر پیگیری هرچه سریعتر و اجرای حکم قاتل یا عاملینش تاکید نمایند.
امروز مبارکه نامبارک بود و ناخشنود.
همه غمگین و ماتمزده در شام غریبان دختر جوان طالعی.
نجمه امروز رخ در نقاب خاک کشید تا مانند دوره طفولیتش درد یتیمی مادرش را که از سن پنج سالگی شروع شده بود و پانزده سال با نامادریش سوخت و ساخت ولی دم برنیاورد را به سکوت ابدی و سکنی و آرامش اخرویش پیوند زند.

روحش شاد و بهشت سزایش باد

عکس:م. شفیعی

 

ارسال دیدگاه


5 دیدگاه برای “پیکر مرحومه نجمه طالعی با حضور گسترده مردم در مبارکه تشییع و خاکسپاری شد”

  • مظلومانه ومعصومانه رفتن مردن نیست عزت است وسربلندی

  • فقط باید اعدام بشه قاتل تا درس عبرتی بشه برای قاتلین

  • فقط باید اعدام بشه قاتل تا درس عبرتی بشه برای کسانی غ میخواهند این جنایتها را انجام دهند

  • لعنت به همچین پست فطرت هایی نباید قاتلو اعدام کرد بلکه باید تیکه تیکه کنن بندازن جلو ی سگ بخوره تف تو ذات همشون

  • لعنت الله علی القوم الظالمین .اون موقعی که ما غرق در شادی بودیم بخاطر تولد ائمه معصوممون این طفل بی گناه داشت به دست یک حیوون پست فطرت جون میداد و این خیلی منو آزار میده …این حیوون باید به دست مردم تیکه تیکه بشه تا درس عبرتی بشه برای سایر حیوون های پست فطرتی که همچین فکری تو سرشونه و قراره این نقشه شومشونو در آینده پیاده کنند….

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده