رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
  • کد خبر : ۵۳۵۳۳
  • چاپ خبر : کوچه های محله امام جعفرصادق (ع) چه زمانی آسفالت می شود؟
نامه رسیده:

کوچه های محله امام جعفرصادق (ع) چه زمانی آسفالت می شود؟

گلایه های یکی از همشهریان بافقی برای زیرسازی و آسفالت و نامگذاری کوچه های بلوار امام جعفرصادق (ع) آفتاب بافق، یکی از همشهریان بافقی در نامه ای گلایه خود را برای زیرسازی و آسفالت و نامگذاری کوچه های بلوار امام جعفرصادق (ع) این گونه نوشته است : اینجا یکی از کوچه های شهرهای جنگ زده […]

گلایه های یکی از همشهریان بافقی برای زیرسازی و آسفالت و نامگذاری کوچه های بلوار امام جعفرصادق (ع)

آفتاب بافق، یکی از همشهریان بافقی در نامه ای گلایه خود را برای زیرسازی و آسفالت و نامگذاری کوچه های بلوار امام جعفرصادق (ع) این گونه نوشته است :

اینجا یکی از کوچه های شهرهای جنگ زده نیست .اینجا کوچه ای از بلوار امام جعفر صادق (ع) در شهر بافق است که به قول شهردار محترم جزو محدوده شهری نیست!!!

البته فقط کوچه های سمت راست این بلوار جزو بافق به حساب نمی آیند و امکان خدمات رسانی به آنها وجود ندارد.

هرچه قدر که اهالی این سمت خیابان امام جعفر صادق (ع) از خود صبوری و بردباری نشان می دهند مسئولین محترم شهرداری سوء استفاده می کنند و هیچ کاری حتی برای زیرسازی و آسفالت و نام گذاری کوچه ها انجام نمی دهند.

جناب آقای سلیمانی امام جمعه محترم که چند روز پیش میدان آیت الله شیخ محمد تقی بافقی را افتتاح نمودید از شما خواهشمندیم برای یکبار هم که شده با اتومبیل تان از کوچه ما گذر کنید پیاده هم نشوید تا  لباس تان خاکی نشود ببینید آیا انصاف هست که در این شهر با این سرمایه عظیم این وضعیت کوچه و محله هایش باشد؟

به خدا قسم به دادمان برسید دیگر نفس کشیدن برای ما بزرگترها هن سخت شده دیگر چه برسد به بچه های بی گناهمان.

خدا را هزاران بار شکر میکنیم که در بافق بارندگی کم است.

بله ما اهالی این منطقه و کوچه خدا رو شاکریم که بارندگی نداریم چون در صورت بارندگی کوچه هایمان به باتلاقی تبدیل میشود که حتی امکان خروج از منزل را به صورت پیاده نداریم.

چندین ماه است که پیگیر زیرسازی و آسفالت کوچه هستیم اما متاسفانه مثل اینکه مسئولین شهرداری ذره ای دل شان برای مردم نمیسوزد که در چه شرایط سختی زندگی میکنند.

جناب آقای محمد رنجبر که در زمان تبلیغات شورای شهر در این کوچه جلسه گذاشتید و قول پیگیری و آسفالت کوچه را تا ۲۸ مرداد ۹۶ دادید آیا در آن زمان مردم این کوچه جزو محدوده شهری بودند یا نه؟؟

آیاهنوز موقع عمل به وعده ای که داده اید نرسیده است؟

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده