رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
  • کد خبر : ۵۳۵۶۲
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد علی ناظمی نارگانی
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید محمد علی ناظمی نارگانی

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق،گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید محمد علی ناظمی نارگانی فرزند غلامحسین،جوان مرد 17 ساله و حماسه آفرین عملیات کربلای 8 که در تاریخ 66/01/18 با حضور در صحنه نبرد حق و باطل به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت  و با نثار جان خود نگذاشت این خاک به دست دشمنان و متجاوزان بیفتد.

شهید محمد علی ناظمی نارگانی متولد 1349/01/02 شهر بافق در خانواده ای کشاورز و مذهبی چشم به جهان گشود. از اوایل کودکی رهسپار مکتب خانه شد تا قرآن را بیاموزد، سپس به تحصیل روی آورد.

وی شوق فراوانی به مجالس قرآن خوانی و روضه داشت و همیشه در مسابقات قرآن و احکام شرکت می کرد و در یکی از مسابقات قرآن رتبه اول را کسب کرد. علاقه وافر او به اسلام و روحانیت سبب شد به حوزه علمیه امام خمینی(ره) در یزد روی آورد، در همان ایام بود که رژیم بعث عراق به خاک کشور تجاوز نمود.

 وی در هنگام تحصیل در حوزه سه مرتبه در جبهه حضور یافت که مرتبه اول در جزیره مجنون زخمی شد اما بار دیگر به جبهه رفت .

به سبب استعدادی که در دروس حوزه داشت بعد از یک آزمون برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه رسول اکرم (ص) قم انتخاب شد.

وی در کنار تحصیلات حوزه دروس رشته فرهنگ و ادب را نیز ادامه داد .

طلبه شهید محمد علی ناظمی فردی خود ساخته و دلیر بود که بی هراس در مقابل کفر قد علم کرد و سرانجام در عملیات کربلای 8 به شهادت رسید و روحش به ملکوت اعلی پرواز کرد.

بخشی از وصیت نامه شهید ناطمی نارگانی

قدر این انقلاب را که با خون هزاران هزار شهید به دست آمده را بدانید و امام امت خمینی کبیر را تنها نگذارید، وحدت خود را حفظ کنید و اختلافات جزئی را کنار بگذارید و پشتیبان روحانیت باشید و بدانید پیام انقلاب به عهده شماست.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده