رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
  • کد خبر : ۵۸۱۴۳
  • چاپ خبر : پروژه ساخت جایگاه استقبال آماده بهره برداری شد

پروژه ساخت جایگاه استقبال آماده بهره برداری شد

شهردار بافق گفت: طرح ساخت جایگاه استقبال در مبدا ورودی شهر تکمیل و آماده بهره برداری شد. به گزارش آفتاب بافق، سیدعلی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام خبر فوق افزود: جلوگیری از پراکندگی مکان های استقبال، ارائه خدمات به زائران خانه خدا و عتبات عالیات و وابستگان آنها، رفاه حال مسافران،گردشگران و مهمانان در فصول مختلف […]

شهردار بافق گفت: طرح ساخت جایگاه استقبال در مبدا ورودی شهر تکمیل و آماده بهره برداری شد.

به گزارش آفتاب بافق، سیدعلی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام خبر فوق افزود: جلوگیری از پراکندگی مکان های استقبال، ارائه خدمات به زائران خانه خدا و عتبات عالیات و وابستگان آنها، رفاه حال مسافران،گردشگران و مهمانان در فصول مختلف سال و همچنین جلوگیری از بروز هر گونه سانحه رانندگی از مهمترین اهداف ساخت این جایگاه  است.

وی عملیات اجرایی این پروژه را شامل طراحی،سنگفرش محوطه، نصب سنگ جدول و پیاده رو سازی، احداث نمازخانه و آبخوری و ساخت سرویس بهداشتی ، اسفالت و تامین روشنایی برشمرد.

شهردار بافق هزینه ساخت این جایگاه را افزون بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این رقم از محل اعتبارات عمرانی شهرداری تامین و پرداخت شده است.

نوروززاده وسعت این مکان را  9 هزار متر مربع اعلام و بیان کرد: همچنین به منظور رفاه حال مردم و آرامش شهروندان، در این مکان ایجاد بازار روز و بازارچه تره بار برای آینده پیش بینی شده و در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده