رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
  • کد خبر : ۶۳۵۷۰
  • چاپ خبر : پیام تسلیت سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی در پی درگذشت بهرام شفیع

پیام تسلیت سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی در پی درگذشت بهرام شفیع

  سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی طی پیامی درگذست بهرام شفیع گزارشگر ورزشی و مجری توانمند صدا و سیمای ایران را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی طی پیامی با تسلیت درگذست بهرام شفیع گزارشگر ورزشی و مجری توانمند […]

 

سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی طی پیامی درگذست بهرام شفیع گزارشگر ورزشی و مجری توانمند صدا و سیمای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ محمد جواد عسکری سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی طی پیامی با تسلیت درگذست بهرام شفیع گزارشگر ورزشی و مجری توانمند صدا و سیمای ایران به بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون و خانواده وی، برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند متعال خواهان شد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای بهروز شفیع،مجری پروژه گندله سه چاهون

خانواده بزرگ ورزش بار دیگر با از دست دادن یکی از چهره های برجسته خود که حقیقتاً دیگر چون وی در تاریخ تکرار نخواهد شد به سوگ نشست.

خبردرگذشت بهرام شفیع مجری قدیمی و خوشنام صدا و سیمای ایران که سال های زیادی با برنامه ورزش و مردم و با حضور در قاب تلویزیون لحظات فراموش نشدنی برای ورزش ایران و مردم رقم زد،سنگین و جانسوز است. بدون شک نام و یاد وی تا همیشه در دلها زنده خواهد ماند.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به شما،جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم از خداوند متعال برای این عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

سرپرست و رئیس هیئت مدیره شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

محمد جواد عسکری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده