رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
  • کد خبر : ۶۳۶۱۷
  • چاپ خبر : پیام تسلیت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پی درگذشت بهرام شفیع

پیام تسلیت مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پی درگذشت بهرام شفیع

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم بهرام شفیع مجری و کارشناس ورزشی ارزشمند کشور را تسلیت گفت. به گزارش آفتاب بافق، حبیب حسن زاده بافقی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم بهرام شفیع مجری و کارشناس ورزشی ارزشمند کشور را به بهروز شفیع مجری پروژه گندله […]

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم بهرام شفیع مجری و کارشناس ورزشی ارزشمند کشور را تسلیت گفت.

به گزارش آفتاب بافق، حبیب حسن زاده بافقی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی در پیامی درگذشت مرحوم بهرام شفیع مجری و کارشناس ورزشی ارزشمند کشور را به بهروز شفیع مجری پروژه گندله سه چاهون بافق و خانواده وی تسلیت عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای مهندس بهروز شفیع و بیت شریف

با سلام و احترام،

درگذشت برادر عزیز و بزرگوار شما، مجری و کارشناس ورزشی ارزشمند، خالق کلمات بدیع و ماندگار و از فعالان و اثرگذاران در ورزش ایران اسلامی، فقید سعید آقای بهرام شفیع که در کمال ناباوری ما را ترک و در جوار قرب حق تعالی آرمید را  محضر شما و خانواده داغدارتان تسلیت می‌گویم.

اسباب تاسف است که عزیزی را از دست دادیم که نه تنها در ورزش و بلکه در زمینه اخلاق و وارستگی و معرفت دینی یک الگوی کم نظیر برای نوجوانان و جوانان خصوصا و جامعه ورزشی کشور عموما بود و نظرات ارزشمندشان برای ورزش کشور هماره زنده و جاری خواهد بود.

اینجانب ضایعه موءلمه فقدان این مرد اخلاق و اهل تقوی را به جنابعالی و به خانواده محترم و داغدار ایشان و جامعه ورزشی ایران و همه ورزشکاران و ورزش دوستان تسلیت می‌گویم و برای آن عزیز سفر کرده گرامی، آرامش ابدی و روضه رضوان و برای بازماندگان محترم شکیبایی و استعانت از صبر از درگاه ایزد منان خواستارم.

بی‌شک آثار به‌جا مانده از این مجری توانمند و مرد اخلاق و معرفت دینی که از ارزشمندترین آثار ورزش ایران به شمار می‌رود و در عرصه رسانه ملی و بین‌المللی موجب سرافرازی ورزش و ورزشکاران ایرانی گردیده است، همیشه یاد و نام او را در خاطره‌ها محفوظ خواهد داشت و در مسیر رشد و تعالی ورزش و اخلاق پهلوانی حاکم بر ورزش ایران اسلامی جاودانه خواهد ماند.

والجنه للمتقین

حبیب حسن زاده بافقی

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده