رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷
  • کد خبر : ۶۳۶۸۹
  • چاپ خبر : منافع شرکت خطوط قرمز من است و برای حفظ آنان با هیچ کس معامله یا کوتاه نخواهم آمد
مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی:

منافع شرکت خطوط قرمز من است و برای حفظ آنان با هیچ کس معامله یا کوتاه نخواهم آمد

علی اکبر رحیمی یکی از خطوط قرمز خود را تامین منافع سهامداران شرکت که همانا بازنشستگان فولاد کشور هستند بر شمرد و آنرا جزء منافع پرسنل و کارکنان و منافع شهرستان بافق عنوان کرد و تاکید کرد: در این خصوص با هیچ کس معامله نخواهم کرد و در جهت تامین انها کوتاه نمی آیم. به گزارش […]

علی اکبر رحیمی یکی از خطوط قرمز خود را تامین منافع سهامداران شرکت که همانا بازنشستگان فولاد کشور هستند بر شمرد و آنرا جزء منافع پرسنل و کارکنان و منافع شهرستان بافق عنوان کرد و تاکید کرد: در این خصوص با هیچ کس معامله نخواهم کرد و در جهت تامین انها کوتاه نمی آیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ علی اکبر رحیمی مدیر عامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق روز گذشته در اولین سخنرانی خود در جمع کارکنان این مجموعه  ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره 15 کبوتر خونین بال شرکت سنگ آهن مرکزی که در جهت دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور با نثار جان خود انقلاب را بیمه کردند ، درود فرستاد و نیز برای روح بلند تمام تلاشگرانی که در این شرکت از ابتدا عملیات اکتشافی تا کنون فعالیت داشتند و اکنون در جوار رحمت الهی آرمیده اند رحمت و غفران الهی مسئلت نمود .

در ادامه وی با یادآوری زحمات مدیران این مجموعه از آغاز تا کنون و بخصوص مدیران توانمند بومی چون دکتر علیرضا یاراحمدی و مرحوم دهستانی که از وی  بعنوان سردار سازنده بافق یاد نمود ، به نیکی نام برد و خدماتشان را ستود و از تلاش های محمد جواد عسکری تقدیر و تشکر کرد.

رحیمی با بیان اینکه شرکت سنگ آهن اکنون در دوران گذر از یک شرکت معدنی به یک شرکت صنعتی و معدنی است،گفت:  از سال 1345 تا کنون حدود 50 سال است سنگ آهن تنها یک شرکت معدنی بوده اما با اقداماتی که از زمان مرحوم دهستانی آغاز شد و احداث کارخانه کنستانتره در بافق صورت گرفت،رویکرد آن به شرکت صنعتی تبدیل شد و امیدواریم با تلاش های صورت گرفته محمد جواد عسکری در احداث کارخانه گندله سه چاهون و زمینه سازی برای احداث واحد های فولادی بتوانیم شرکت سنگ آهن را به یک شرکت صنعتی و معدنی تبدیل کنیم.

وی اجرای چرخه کامل تولید فولاد از شرکت سنگ آهن مرکزی را یک موفقیت دانست و افزود:  با تلاش و همتی که از مدیران، معاونین و پرسنل شرکت سراغ دارم،بدون شک این امر امکان پذیر است و سال های آینده شاهد توسعه،عمران و شکوفایی در بافق و شرکت سنگ آهن خواهیم بود.

دکتر رحیمی در خصوص پذیرش این مسئولیت گفت: احساس کردم شاید زحماتی که در شرکت سنگ آهن مرکزی و بافق انجام شده با رفتن محمد جواد عسکری نیمه تمام بماند وکسی نتواند افق هایی را که به روی شرکت گشوده شده دنبال کند، و لذا بدلیل پیشنهادهای مختلفی که ازسوی مسئولین به من شد با احساس تکلیف و بدون آنکه دنبال پست و یا مقامی باشم صرفا برای خدمتگزاری با استفاده از تجربیات خود و همکاری مجموعه کارکنان شرکت و پشتوانه رئیس صندوق فولاد،  تلاش خواهم کرد تا اهداف مورد نظر تحقق یابد تا فرزندان ما در آینده بتوانند از آن بهره مند شوند.

رحیمی در ادامه سخنان خود به بیان رویکردهای خود نسبت به این شرکت پرداخت و گفت: پدرم 30 سال کارگر سنگ آهن بوده و خودم نان و نمک شرکت را خورده ام و این تضمین را می دهم که هرگز به شرکت و پرسنل آن خیانت نکنم و مدافع منافع آن و حقوق تمام کارگران باشم.

وی افزود: من خود را بافقی میدانم و به بالندگی زادگاهم افتخار میکنم و هرگز فکر خیانت به زادگاهم را به ذهن خود راه نخواهم داد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به استفاده از همه نیروهای خوشفکر ، توانمند و مستعد شرکت در جهت بالندگی شرکت صرف نظر از گرایش های سیاسی محله ای و غیره تصریح کرد: خود را وامدار هیچ دسته ،گروه یا حزبی نمیدانم و انگیزه ام تنها کار و تلاش برای توسعه شهرستان بافق،بالندگی شرکت،تامین پرسنل خدوم و ارتقاء توان علمی،تجربی،دانش و معیشت آنان خواهد بود.

وی اظهار داشت: به خِرد جمعی اعتقاد داشته و از نظرات کارشناسی و نقد سازنده استقبال می کنم. و با تاسی به کلام وحی که می فرماید :” فبشر عباد الذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ ” آن شاالله تمام دیدگاه ها را خواهم شنید و بهترین را برای اداره شرکت و توسعه شهرستان به کار خواهم بست.

رحیمی انتقاد در حضور و احترام در غیاب افراد را به عنوان یک اصل در عملکرد خود عنوان کرد و افزود: زمانی در سطح استان یزد مسئول مبارزه با مفاسد اقتصادی کلان بودم و همیشه در کار خود به این اصل پایبند بودم و از مدیران و پرسنل شرکت سنگ آهن انتظار دارم این نکته را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی شرکت سنگ آهن مرکزی را ناموس همه در مجموعه دانست و تاکید کرد: توقع دارم اگر مسئله ای در خصوص شرکت پیش آمد آن را داخل خود مجموعه بیان و حل مسئله کنید نه در مقابل دیگران، رویکرد ما در این خصوص باید همچون ناموس ما باشد و اجازه ندهیم کسی به خود جرأت جسارت بدهد. وی اضافه کرد : بنده از همه سرمایه گزاران بخش خصوصی برای سرمایه گزاری در طرح های شرکت سنگ آهن استقبال می کنیم تا با خیال راحت در این شرکت صنعتی معدنی سرمایه گزاری کنند و ما نیز از آنان حمایت لازم را خواهیم کرد و امنیت آنان را تامین می کنیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مهمترین سرمایه شرکت را نیروی انسانی دانست و گفت: تلاش میکنم در راستای ارتقاء دانش فنی، آموزش کارگران و حل مشکلات پرسنل شرکت اعم از مسائل  استخدامی و معیشتی آنان با استفاده از توان مدیریتی مجموعه سنگ آهن و حمایت مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد عمل کنم تا به اهداف مورد نظر در این خصوص برسیم.

وی کمک به توسعه،عمران شهرستان و تکمیل زنجبره تولید فولاد را  سرلوحه کار خود بیان نمود و افزود: امیدواریم با کمک همه مجموعه سنگ آهن طرح های نیمه تمام را تکمیل و با حمایت بخش خصوصی و سهامدار اصلی شرکت طرح های آهن اسنفجی را در آینده نزدیک آغاز کنیم .

رحیمی یاد آور شد: همچنین واحد 2 میلیون تن کنستانتره جدید را با رویکرد تولید شمش بر اساس رایزنی های انجام گرفته برای منافع این شهرستان در مجموعه شرکت سنگ آهن انجام می دهیم و با همت مجموعه و تلاش مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد قطاری که  در ریل قرار گرفته را با سرعت بیشتری برای رسیدن به هدف مطلوب به حرکت در خواهیم آورد .

وی خطوط قرمز خود را تامین منافع سهامداران شرکت که همان بازنشستگان فولاد هستند،منافع پرسنل و کارکنان و شهرستان بافق عنوان کرد و تاکید کرد: در این خصوص با هیچ کس معامله نخواهم کرد و کوتاه نیز نمی آیم.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن دغدغه اصلی را تامین خوراک دانست و با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که توسط محمد جواد عسکری انجام گرفته است گفت: اقداماتی که در چارچوب قانون تا کنون برای تامین خوراک انجام گرفته و مجوز استخراج پنجاه پنجاه  برای شرکت سنگ آهن مرکزی صادر گردیده، کار بزرگی بوده است زیرا بدون اعتصاب یا هر گونه حاشیه و جنجالی، تضمینی برای تامین خوراک شده است.

وی  با بیان اینکه درست نیست آنومالی هایی که در اطراف معدن هستند و کار اکتشاف آن را پدران ما انجام دادند دیگران استخراج کنند و هیچگونه سرمایه‌ گزاری در بافق نکنند،اظهار داشت: تلاش می کنیم با استفاده از ظرفیت نماینده مردم در مجلس، امام جمعه محترم ، مسئولین سیاسی استان و شهرستان و حمایت مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد مجوز این آنومالی ها را برای شرکت سنگ آهن بگیریم تا تضمین خوراک 20 الی 30 ساله شرکت باشد و سرمایه گزاران نیز با اطمینان خاطردر بافق حضور داشته باشند.

مدیر عامل سنگ آهن مرکزی همچنین با اشاره به قول مساعد مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در خصوص تهاتر بدهی های دولتی شرکت با مطالبات صندوق بازنشستگی فولاد از دولت ، از تعهد مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد نسبت به سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی در آینده تقدیر و تشکر نمود .

دکتر رحیمی در پایان سخنان خود برای محمد جواد عسکری دوست و همرزم خود در دفاع مقدس آرزوی موفقیت و سلامتی و برای مجموعه سنگ آهن و شهرستان بافق از درگاه اقدس حق رشد و درخشش روز افزون مسئلت نمود.

ارسال دیدگاه


4 دیدگاه برای “منافع شرکت خطوط قرمز من است و برای حفظ آنان با هیچ کس معامله یا کوتاه نخواهم آمد”

  • عباس اولیایی - زنجان says:

    ضمن درود وسلام بر روح بلند زنده یاد مهندس دهستانی سردار بزرگ سازندگی بافق
    بابت خدمات صادقانه برادر ودوست ارجمند جناب آقای مهندس محمد جواد عسکری یک دنیا تقدیر وتشکر باید بیان نمود ونوشت، خدا قوت خادم بر ریا ومخلص بافق وبافقی
    برای آقای رحیمی به پشتیبانی سالها تجربه ومدیریت کلان آرزوی موفقیت وسربلندی دارم.
    توسعه وپیشرفت بافق در گرو تلاش وهمت تمام بافقی های پرتلاش در سایه وحدت ویکدلی می باشد .
    همتتان بلند ، قدومتان استوارتر باد . به درود

  • سلام و خدا قوت به دکتر رحیمی… ان شاالله با جسارت و ایمان و پشتکاری که اقای رحیمی دارا هستند همانگونه که عرض نمودند خواهد شد.. و ان شاالله که در راستای اینکه ی عده حالا چه سرپرست ها چ معاونین و…. حقوق های نجومی میگیرند و کارگر ها ک زحمت اصلی رو میکشند و حقوقشون ده روز بعد از واریز بیشتر دوام نمی آورد را نیز قدمی بردارند زیرا کودکان ما ها هم احساس دارند و….. ان شاالله خدا همراهیشون کنه

  • ما کارکنان شرکت سنگ اهن با انتصاب شایسته جنابعالی بیاد زحمات جناب دکتر یاراحمدی و توجه ایشان به قشر کارگر افتاده ایم و انشالله همان روندی را که جناب یاراحمدی عزیز شروع کرده بودند را جنابعالی تداوم بخشید.
    تا شرکت برقراره یاد دکتر یاراحمدی همراه با سلام و صلوات در اذهان قشر کارگر وجود دارد.
    جمله زیبای ((من از باطن مدیران و معاونان شرکت باخبرم)) بیادماندنیه
    انشالله همونی باشه که در ظاهرشون هویداست!!!!

  • علی از شادکام says:

    سلام و درود بر تمام کسانی که برای آبادانی و پیشرفت این شهر تلاش می کنند . برای جناب آقای مهندس عسکری که با عشق برای شهر بافق و مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی تلاش نمودند ارزوی موفقیت و سربلندی در ادامه مسیر را دارم . سخنان جناب آقای دکتر رحیمی بیانگر وجود تفکر زیبای عدالت محوری، و احساس خوب تعهد ، خدمتگزاری و مسئولیت پذیری در ایشان است که امیدوارم در مسیر پیش رو و در بزنگاههای حساس دستخوش تغییر نگردد سخنانشان بسیار زیبا عمیق و موثر بود . از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی برای ایشان ارزومندم .

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده