رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰
  • کد خبر : ۶۷۵۱۴
  • چاپ خبر : برگرداندن هر بیمار اعتیاد به روال عادی زندگی، نجات جامعه را در پی دارد
فرماندار بافق در بازدید از کمپ ترک اعتیاد:

برگرداندن هر بیمار اعتیاد به روال عادی زندگی، نجات جامعه را در پی دارد

زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در بازدید از کمپ ترک اعتیاد پیام آوران بافق گفت: تلاش در جهت درمان بیماران گرفتار اعتیاد اقدامی ارزشمند است که علاوه بر کمک به بهبودی فرد مبتلا، باعث کاهش مسائل و تبعات ناشی از این بیماران در جامعه خواهد شد. به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه رییس […]

زاده رحمانی فرماندار شهرستان بافق در بازدید از کمپ ترک اعتیاد پیام آوران بافق گفت: تلاش در جهت درمان بیماران گرفتار اعتیاد اقدامی ارزشمند است که علاوه بر کمک به بهبودی فرد مبتلا، باعث کاهش مسائل و تبعات ناشی از این بیماران در جامعه خواهد شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ فرماندار بافق به همراه رییس شورای شهر و برخی از مدیران ادارات خدمات رسان از جمله ادارات، آبفا و آبفار، برق، گاز، مخابرات و… با حضور در کمپ ترک اعتیاد پیام آوران بافق از نزدیک مسائل و مشکلات موجود در این کمپ را بررسی و پیرامون رفع آن تصمیم گیری نمودند.

محمد زاده رحمانی در این حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از مسئولان این کمپ اقدام آنان در ایجاد این مرکز را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: تلاش در جهت درمان بیماران گرفتار در بند اعتیاد، اقدامی ارزشمند است که علاوه بر کمک به بهبودی فرد مبتلا، باعث کاهش مسائل و تبعات ناشی از این بیماران در جامعه خواهد شد.

وی همچنین پیرامون رفع مسائل و مشکلات موجود در این مرکز، از مدیران ادارات خدمات رسان درخواست نمود که به این گونه مراکز با دید مسائل اقتصادی نگاه نکرده و در جهت رفع مشکلات آنان گام بردارند.

گفتنی است در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد ادارات خدمات رسان جهت تامین زیرساخت لازم اقدام لازم در رفع آن با مشارکت فرمانداری و پیگیری مسئولان این مرکز انجام دهند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده