رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
  • کد خبر : ۶۷۵۲۳
  • چاپ خبر : متاسفانه قرآن به صورت شایسته در متن زندگی ها قرار نگرفته است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق:

متاسفانه قرآن به صورت شایسته در متن زندگی ها قرار نگرفته است

حسین ارجمند در دیدار با مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) بافق گفت: امروزه متأسفانه قرآن با تمام عظمت و بزرگی اش نه تنها به صورت شایسته در متن زندگی قرار نگرفته؛ بلکه با ناآگاهی و جهل بعضی از پیروان، متروک مانده و اگر جایی هم به قرآن پرداخته می شود بیشتر به ظواهر است تا استفاده […]

حسین ارجمند در دیدار با مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) بافق گفت: امروزه متأسفانه قرآن با تمام عظمت و بزرگی اش نه تنها به صورت شایسته در متن زندگی قرار نگرفته؛ بلکه با ناآگاهی و جهل بعضی از پیروان، متروک مانده و اگر جایی هم به قرآن پرداخته می شود بیشتر به ظواهر است تا استفاده کاربردی و عملیاتی و همه جانبه از آن و این همان مهجوریت قرآن است.

به گزارش آفتاب بافق؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بافق صبح امروز با علی اصغر رنجبر مسئول دارالقرآن امام خمینی(ره) دیدار کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن اشاره به برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد در حوزه قرآن عنوان کرد: از آن جایی که پیگیری امور شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان ها به شورای فرهنگ عمومی واگذار شده است، می طلبد که برای  برنامه ریزی در زمینه فعالیت های قرآنی دستگاه های مرتبط در این حوزه، تعامل و همکاری بیشتری داشته  باشند.

وی افزود: امروزه متأسفانه قرآن با تمام عظمت و بزرگی اش نه تنها به صورت شایسته در متن زندگی قرار نگرفته؛ بلکه با ناآگاهی و جهل بعضی از پیروان، متروک مانده و اگر جایی هم به قرآن پرداخته می شود بیشتر به ظواهر است تا استفاده کاربردی و عملیاتی و همه جانبه از آن و این همان مهجوریت قرآن است.

مدیر سابق آموزش و پرورش نیز با اشاره به اهمیت قرآن در کودکان و نوجوانان گفت: باید فعالیت های قرآنی به گونه ای باشد که تجلی قرآن وتاثیر آن را در بطن جامعه حس کنیم. توجه به سبک زندگی قرآنی برای کودکان و نوجوانان امری ضروری است.

وی اولویت اصلی را تعمیق و توسعه فرهنگ قرآنی در مدارس دانست و افزود: از هرگونه کمک و مساعدت در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی دریغ نخواهم کرد .

منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده