رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر : ۶۷۵۵۶
  • چاپ خبر : بازدید معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی بافق

بازدید معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی بافق

سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل به همراه تیم آموزش ابتدایی استان در بازدید یک روزه فعالیت های آموزشی مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان بافق را مورد ارزیابی قرار دادند . به گزارش آفتاب بافق ؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان یزد با حضور در جمع مدیران مراکز پیش دبستانی بر […]

سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی اداره کل به همراه تیم آموزش ابتدایی استان در بازدید یک روزه فعالیت های آموزشی مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی شهرستان بافق را مورد ارزیابی قرار دادند .

به گزارش آفتاب بافق ؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل استان یزد با حضور در جمع مدیران مراکز پیش دبستانی بر عدم آموزش حروف الفبا توسط مربیان در دوره پیش دبستانی تاکید نمود و خواستار اجرای اهداف یازده گانه  این دوره در این مراکز شد .

سپس مدیران مراکز پیش دبستانی با بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود خواستار ارائه آموزش های لازم به مربیان خود شدند .

بهادرزاده  در جمع مدیران مدارس ابتدایی به شعار ” تمرکز بر تدبیر ، نظارت بر اجرا و کیفیت بخشی به یادگیری ” اشاره نمود و از آنان خواست تا شرایطی را فراهم آورند تا طرح ها ی خلاقانه مدارس در راستای برنامه تدبیر متناسب با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به اجرا درآید .

در پایان ، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و تیم همراه در جلسه جمع بندی که با حضور مدیرآموزش و پرورش بافق برگزار شد  به بیان گزارش بازدید پرداختند .

منبع: روابط عمومی آ.پ

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده