رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
  • کد خبر : ۷۳۹۱۴
  • چاپ خبر : نشست اعضای شورای اسلامی کار شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق با مدیرعامل

نشست اعضای شورای اسلامی کار شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق با مدیرعامل

اعضای شورای اسلامی کار شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز طی نشستی با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت در سالن کنفرانس هتل نیکان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و شرکت های زیر مجموعه معدنچیان، شهداب، جهاد نصر، کلوت،نسیم سلامت […]

اعضای شورای اسلامی کار شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز طی نشستی با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت در سالن کنفرانس هتل نیکان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ اعضای شورای اسلامی کار شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و شرکت های زیر مجموعه معدنچیان، شهداب، جهاد نصر، کلوت،نسیم سلامت و… صبح امروز طی نشستی 4 ساعته با مدیر عامل شرکت در سالن کنفرانس هتل نیکان دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این نشست اعضای شورای اسلامی کار با معرفی خود به بیان مشکلات، انتقادت و نظرات خود پرداختند و سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با سعه صدر پس از شنیدن سخنان آنان گفت: بدهی های شرکت،تامین خوراک چغارت،پرداخت حقوق کارگران بدون ایجاد تاخیر،حفظ نیروی شرکت دغدغه های من است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه 22 ساله در شرکت و آگاهی از پتانسیل های موجود و توان نیروها مسئولیت مدیریت مجموعه را پذیرفتم و این قول را می دهم که آنچه دغدغه شما است برای اصلاح ساختار و کم کردن فاصله حقوقی کارگران، رویکرد من نیز می باشد تا هر فردی بر اساس تلاش خود حقوق دریافت کند و این سیاست کلی ما است.

فلاح مبارکه با اشاره به برخی شیطنت های صورت گرفته از سوی برخی افراد و بیان سخنانی مبنی بر حضور وی برای برگرداندن شرایط و جایگاه افراد به گذشته اظهار داشت: در جریان موضوعات مطرح شده هستم و باید بگویم من سخنگویی ندارم و خود حاضر خواهم شد و حرف می زنم و  به آن عمل می کنم،پس نباید عجولانه برخورد کرد ،بلکه باید صبر پیشه کرد و پس از گذشت ماه ها در صورتی که به حرف و وعده خود عمل نکرده باشم،عدم رضایت کنید.

سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با اشاره به قول داده شده برای برگزاری جلسه ماهانه با اعضای شورای اسلامی کار گفت: در این جلسات حضور خواهم یافت و شنونده دغدغه های شما خواهم بود تا آن را به عنوان مدیریت مجموعه اجرایی کنم و شورا نیز باید به وظایف تعریف شده خود عمل کند.

وی با تاکید به برخورد با هر گونه نقض در کار از سوی افراد،یادآور شد: این وظیفه شورا است که موضوعات را مطرح کند تا مدیریت آن را ارجاع دهد و در جلسه های بعد در خصوص موضوعات مطرح شده و اقدامات انجام گرفته پاسخ داده شود.

فلاح خود را نماینده 6 هزار نیروی شرکت سنگ آهن بافق دانست که کارگر کف استخراج با معاون برای وی فرقی ندارد و تصریح کرد: همه در سیستم به عنوان زیر مجموعه من هستند و همانطور که پیگیر حق و حقوق معاون خود هستم، توجه بیشتری به کارگر خواهم کرد و به هر کس به اندازه نیاز کمک می کنم و اندازه توان از آن نیرو استفاده خواهم کرد و بدون شک با تلاش یکدیگر به نتیجه خواهیم رسید.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ادامه پیرامون عملکرد شورا مطالبی را بیان کرد و با بیان اینکه اگر خواستید درباره آینده فردی در مجموعه بدانید،به گذشته آن نگاه کنید افزود: با توجه به مسئولیت های فرد اگر در گذشته برای کارگر خوب نبوده است پس اکنون آنچه می گوید دروغی بیش نیست، اما اگر نوع نیرو برای آن مهم نبوده در آینده نیز موفق عمل خواهد کرد. در آینده خواهید دید که در بحث نیروها تنها ملاکی که برای من اصلی نیست نوع استخدام است و بدنبال نیرو پروری برای قرار گرفتن در پست های مدیریتی هستم تا آینده شرکت بدست آنان اداره شود و باید از اکنون در این زمینه وارد شد تا در آن زمان بهره مند شویم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران –  بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده