رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
  • کد خبر : ۷۳۹۳۹
  • چاپ خبر : مسئولیت من توجه به 6 هزار پرسنل شرکت و خانواده های آنان است / رویکرد من پاک دستی،توانمندی و قابلیت های نیرو است
سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق:

مسئولیت من توجه به 6 هزار پرسنل شرکت و خانواده های آنان است / رویکرد من پاک دستی،توانمندی و قابلیت های نیرو است

وی وظیفه خود را توجه به پرسنل مجموعه عنوان کرد وافزود: مسئولیت من در قبال 6 هزار پرسنل شرکت و خانواده های آنان است و ملاک، نگاه به پاک دستی،توانمندی و قابلیت های نیرو است نه نوع استخدام ،در سال آتی و سال های بعد افرادی بازنشست خواهند شد و  باید در کنار این اتفاق […]

وی وظیفه خود را توجه به پرسنل مجموعه عنوان کرد وافزود: مسئولیت من در قبال 6 هزار پرسنل شرکت و خانواده های آنان است و ملاک، نگاه به پاک دستی،توانمندی و قابلیت های نیرو است نه نوع استخدام ،در سال آتی و سال های بعد افرادی بازنشست خواهند شد و  باید در کنار این اتفاق افرادی را داشته باشیم تا در آن زمان شرکت دغدغه ای در این خصوص نداشته باشد و این حفره با روی کار آمدن افراد کارآمد پر شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ پرسنل واحد معدنی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

 در ابتدای این دیدار علی یزدی معاون معدنی ضمن تبریک انتصاب به مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق بیان کرد: با توجه به شناخت و همکاری که در طول سال های گذشته با مدیریت جدید شرکت انجام گرفته و فعالیت های ایشان در حوزه های مختلف که مرتبط با تمام بخش ها بوده است،میتوان اظهار خوشحالی کرد که مدیری از بدنه مجموعه با اشراف کامل به مسائل و موضوعات شرکت روی کار آمده است.

وی مهمترین بخش شرکت را حوزه معدنی است دانست و تصریح کرد: اگر مواد اولیه تامین نشود فلسفه وجودی شرکت از بین خواهد رفت و درست است که سنگ آهن در حال گذر و تبدیل به شرکتی معدنی صنعتی است اما زیر بنای آن همین ذخایر معدنی است که با همت پرسنل حوزه معدن تامین می شود.

یزدی با اشاره به اشراف کامل مدیریت جدید به سیستم این اطمینان را به پرسنل واحد معدنی داد که دغدغه ای نخواهند داشت و افزود: تمام پرسنل حوزه معدن همچون گذشته تلاش خود را در راستای اعتلای شرکت،تامین خوراک مناسب برای ادامه روند تولید و افزایش آن، حفظ ذخایر و کشف ذخایر جدید به عنوان سرلوحه کاری قرار خواهد داد و طبیعی است که در این زمان حساسیت به این مسائل باید بیشتر باشد و شما در زمانی مدیریت را در دست گرفته اید که کار سخت تر از گذشته شده است، چرا که کوچکترین سهل انگاری موجب توقف عملیات خواهد شد.

با توجه به نزدیک بودن به سال های پایانی معدن چغارت و تمام شدن این ذخیره که دغدغه بزرگی برای شرکت سنگ آهن بافق است،یزدی بیان کرد: بدون شک این موضوع در تولید ما تاثیرگذار است و خوشبختانه تدابیر در این زمینه اندیشیده شده که نیازمند حمایت و حساسیت مدیرعامل شرکت دارد،هر چند که وی بیشتر از ما این دغدغه را دارد.

معاون معدنی سنگ آهن در حال حاضر ذخیره عمده شرکت را معدن سه چاهون دانست و تاکید کرد: این موضوع توجه بیشتری را می طلبد چرا که با پایان ذخیره چغارت عمده خوراک ما از این معدن تامین خواهد شد که باید تمهیداتی صورت گیرد تا در تولید خللی وارد نشود و شرایط سهل تر شود، ضمن آنکه مطالعات در خصوص آنومالی های منطقه نیز در حال انجام است.

سپس رضا فلاح مبارکه ضمن خیر مقدم و تشکر از اظهار لطف جمع حاضر نسبت به وی، امیدوار شد با همکاری یکدیگر شرکت روز به روز به درجات بالاتری برسد.

وی خاطر نشان کرد: پس از سالیان سال نگاهی به داخل مجموعه برای انتخاب مدیری از بدنه شرکت شده است و مسئولیت من اکنون بسیار سنگین است و به عنوان نماینده 6 هزار پرسنل شرکت سنگ آهن بافق می خواهم بگویم این تعداد نیرو توانایی مدیریت خود را دارند و گاه حتی بهتر می توانند این امر را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن افزود: با توجه به 22 سال سابقه کاری و آشنایی با مباحث شرکت این مسئولیت را قبول کردم و بدون شک قابلیت های بسیاری در این 6 هزار پرسنل وجود دارد تا پس از من سکاندار این مجموعه باشد و در این راستا نیاز به حمایت و مشاوره تمام زیر مجموعه شرکت است.

وی تامین خوراک چغارت را بزرگترین دغدغه خود عنوان کرد و گفت: در حال حاضر 8 میلیون تن بصورت روباز میتوان از چغارت استخراج کرد و در بحث های معدنی دفتر طراحی کمک های بسیاری میتواند در عملیات معدنی انجام دهد و کارشناسان ما در این سالها مهارت بسیاری بدست آورده اند و خود این کارها را انجام می دهند.

فلاح با تاکید بر استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود،اظهار داشت: ما پیگیر واگذاری آنومالی های منطقه برای تسریع این امر هستیم تا سال آینده با راه اندازی گندله ارزش افزوده ای در شهر داشته باشیم و کنستانتره را همیشه تبدیل به گندله کنیم و در سال های آتی به فولاد سازی برسیم و این چشم اندازی است که برای شرکت داریم و در این مسیر به انسان های توانمند با علم روز نیاز داریم.

وی در بحث معدن بیان داشت: ما معادن مختلفی داریم و نیاز به کارشناسانی است که با نظارت و محوریت معاونت معدنی در آنجا مستقر شده و کار هدایت را انجام دهند و لازم است با افزایش علم، خود را برای این کار بزرگ با توجه به اهمیت بالای آن آماده کنید. همچنین راهکار برای کاهش هزینه های تولید ارائه دهید، چرا که این کمکی به شرکت به جهت تضمین آینده و راه اندازی سریع پروژه های در دست اقدام به ویژه گندله است.

مدیر عامل شرکت با بیان اینکه توجه ویژه ای به معدن سه چاهون داریم،گفت: باید در خصوص اینکه بصورت روباز یا زیر زمینی تامین خوراک چغارت را انجام دهیم، همکاران معدنی پیرامون اجرایی بودن طرح ها نظر دهند که کدام مقرون به صرفه است و ما را به مواد معدنی می رساند تا با قید فوریت عملی شود چرا که دیگر زمانی برای از دست دادن نداریم.

وی وظیفه خود را توجه به پرسنل مجموعه عنوان کرد وافزود: مسئولیت من در قبال 6 هزار پرسنل شرکت و خانواده های آنان است و ملاک نگاه به پاک دستی،توانمندی و قابلیت های نیرو است نه نوع استخدام ،در سال آتی و سال های بعد افرادی بازنشست خواهند شد و  باید در کنار این اتفاق افرادی را داشته باشیم تا در آن زمان شرکت دغدغه ای در این خصوص نداشته باشد و این حفره با روی کار آمدن افراد کارآمد پر شود.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده