رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
  • کد خبر : ۷۳۹۶۳
  • چاپ خبر : دیدار رئیس و معاونین آموزش و پرورش بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن

دیدار رئیس و معاونین آموزش و پرورش بافق با مدیر عامل شرکت سنگ آهن

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق صبح امروز به همراه شریعتی، یاوری و میرجعفری معاونین وی با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند . به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش در آغاز سخنان خود با تبریک انتصاب مدیر عامل شرکت […]

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق صبح امروز به همراه شریعتی، یاوری و میرجعفری معاونین وی با حضور در دفتر سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش آفتاب بافق؛ قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش در آغاز سخنان خود با تبریک انتصاب مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق بیان کرد: باعث مباهات است که چهره ای فرهنگی و معدنی سکان بزرگترین مجموعه معدنی شهر را به دست گرفته است و بدون شک با حضور شما آموزش و پرورش حامی بزرگی برای پیشبرد اهداف خود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 236 نفر دانش آموز در سه مقطع که بخش اعظم آن در پایه ابتدایی،مشغول تحصیل هستند و مقطع متوسطه اول و دوم نیز معادل ابتدایی دانش آموز دارد،اظهار داشت:  پتانسیل های خوبی آموزش و پرورش به لحاظ استعداد های دانش آموزای دارد و نیاز است همکاران ما با انگیزه بیشتری وارد شده تا این استعدادها را شکوفا کنند.

قاسم زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش شهرستان بافق در بحث آموزش در جایگاهی قرار دارد که می طلبد کارهایی انجام گیرد تا نیروهای انسانی بیشتری وارد رشته هایی شوند که آینده شهرستان به آن نیاز دارد،افزود: در حوزه پرورشی از وضعیت خوبی برخوردار هستیم و کار به نحو مطلوبی انجام می گیرد. در بحث پرسش ریاست جمهوری سال گذشته رتبه اول استان را بدست اوردیم و امسال نیز با توجه به مشارکت دانش آموزان و معلمان رتبه اول استان را خواهیم داشت.

وی عمده مشکل آموزش و پرورش را بحث عمرانی و بافت فرسوده مدارس عنوان کرد و گفت: 40 درصد بافت مدارس تخریبی یا نیاز به مقاوم سازی دارد و تلاش هایی در این خصوص شده و سنگ آهن نیز کمک های بسیاری نمود و سه پروژه ای که این شرکت 35 درصد آن را انجام داده، هنوز تکمیل نشده است و رایزنی بسیاری با استان شده تا یکی از این پروژه ها را در طرح قرار گیرد اما با توجه به مشکلات اقتصادی ممکن است امسال عملیاتی نشود و بیشترین مشکل نیز مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر به نام آینده سازان چغارت است و خواهاینم در صورت امکان شرکت سنگ آهن در این زمینه ما را یاری کند.

رئیس آموزش و پرورش بافق در ادامه بیان داشت: در بحث کنکور کلاس هایی با همکاری دبیران شهرستان و دعوت از اساتید استان صورت گرفته اما این امر هزینه بالایی دارد. همچنین در بحث ایجاد انگیزه برای معلمان باید برنامه در نظر گرفت تا در طول سال از تعدادی از این تلاشگران طی برگزاری مراسمی تجلیل شود و تنها این امر معطوف به بازنشستگان نباشد و درخواست داریم در این زمینه نیز ما را یاری کنید.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمد گویی و اظهار خرسندی از حضور مهمانان فرهنگی، رویکرد مجموعه را کمک به مجموعه شهرستان و توسعه آن به ویژه حوزه آموزش و پرورش دانست و گفت: تلاش می کنیم تا دیگر شرکت های زیر مجموعه سنگ آهن را با هدایت در زمینه کمک به آموزش و پرورش وارد کنیم، چرا که این امر باقیات الصالحتی است که ماندگار خواهد بود. اما ملاحظاتی وجود دارد که باید مدنظر قرار داد و با رعایت آنان برای کمک به آموزش و پرورش ورود کرد.

 وی در بحث عمرانی آموزش و پرورش بافق بیان کرد: با هدایت  پیمانکاران بزرگ در این زمینه کمک خواهیم کرد و نیازمند حمایت و راهنمایی شما در جهت رسیدن به اهداف است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق وظیفه آموزش و پرورش را الویت بندی در حوزه خود برای ورود مجموعه و مساعدت دانست و یادآور شد: باید با هماهنگی کارها صورت گیرد و قول خواهیم داد با نزدیک کردن ارتباط دو مجموعه اقدامات خوبی انجام گیرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده