رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
  • کد خبر : ۸۱۸۸۱
  • چاپ خبر : سخنران و روای یادمان شهدای روستای سید آباد و شهدای مدافع حرم تغییر یافت

سخنران و روای یادمان شهدای روستای سید آباد و شهدای مدافع حرم تغییر یافت

در پی درگذشت پدر سخنران و راوی چهارمین یادمان شهدای روستای سیدآباد و شهدای مدافع حرم، سخنران این مراسم تغییر یافت و حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی حسین زاده از آستان قدس رضوی به جای ایشان در این مراسم حضور خواهند یافت.  به گزارش آفتاب بافق؛ پدر سردار سید احمد حیدری فرمانده تیپ فاطمیون […]

در پی درگذشت پدر سخنران و راوی چهارمین یادمان شهدای روستای سیدآباد و شهدای مدافع حرم، سخنران این مراسم تغییر یافت و حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی حسین زاده از آستان قدس رضوی به جای ایشان در این مراسم حضور خواهند یافت.

 به گزارش آفتاب بافق؛ پدر سردار سید احمد حیدری فرمانده تیپ فاطمیون صبح روز گذشته بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. هیئت انصارالمهدی،دهیاری و شورای روستای سید آباد این ضایعه اسفناک را به فرمانده تیپ فاطمیون تسلیت عرض نمود و برای آن مرحوم علو درجات را از خداوند منان مسئلت کرد.

 حجت الاسلام سید محمود هاشمی دبیر برگزاری یادمان شهدای روستای سید آباد و شهدای مدافع حرم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت: متاسفانه روز گذشته در حالی که خود را برای چهارمین یادواره شهدای روستای سید آباد شهدای مدافع حرم لاله های آسمانی  آماده می کردم، با خبر شدیم پدر سردار سید احمد حیدری فرمانده تیپ فاطمیون بر اثر سانحه تصادف به دیار باقی شتافت و وی در گفتگوی تلفنی ضمن عذرخواهی برای عدم حضور موجه خود، از مردم شهید پرور روستای سید آباد و شهرستان بافق عذرخواهی کرد.

 وی ضمن تسلیت این ضایعه اسفناک یادآور شد: حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی حسین زاده از آستان قدس رضوی به جای فرمانده تیپ فاطمیون در این مراسم حضور خواهد داشت..

 هاشمی اظهار داشت: مراسم استقبال از خانواده دو شهید مدافع حرم حسین محرابی و مصطفی عارفی و مداح اهل بیت (ع) سید رضا علیزاده از مشهد مقدس و حجت الاسلام و المسلمین حاج مهدی حسین زاده عصر امروز در ورودی شهرستان بافق انجام خواهد گرفت.

همچنین مراسم استقبال از این میهمانان در روستای سیدآباد پنجشنبه 27 تیر ماه در محل ورودی این روستا برگزار خواهد شد.

 دبیر برگزاری یادمان شهدای روستای سید آباد و شهدای مدافع حرم در پایان ضمن دعوت از تمامی مردم شهرستان بافق برای حضور در این مراسم،خاطرنشان کرد: یادوار 6 شهید روستای سید اباد و شهدای مدافع حرم  پس از اقامه نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدای این روستا برگزار خواهد شد و پایان بخش مراسم نیز نمک طعام سفره اباعبدالله الحسین(ع) می باشد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده