رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
  • کد خبر : ۹۲۴۶۷
  • چاپ خبر : اعلام برنامه های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بافق/ ۲۲ بهمنی متفاوت با تکریم سردار دل ها

اعلام برنامه های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بافق/ ۲۲ بهمنی متفاوت با تکریم سردار دل ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق: راهپیمایی ۲۲ بهمن با محوریت تکریم شهید سپهبد‌حاج قاسم سلیمانی در ۶ نقطه از شهرستان بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و تکریم سردار دلها در ۶ نقطه شهرستان بافق برگزار می شود عنوان […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق: راهپیمایی ۲۲ بهمن با محوریت تکریم شهید سپهبد‌حاج قاسم سلیمانی در ۶ نقطه از شهرستان بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و تکریم سردار دلها در ۶ نقطه شهرستان بافق برگزار می شود عنوان داشت: این مراسم در شهر بافق از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل بسیج آغاز و تا مسجد جامع ادامه خواهد داشت.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال متفاوت تر از سالهای قبل خواهد بود زیرا معطر به عطر نه یک شهید بلکه یک مکتب است و مناسبت آن شهادت  سپهد حاج قاسم سلیمانی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق خاطرنشان کرد: ویژگی دیگر یوم الله ۲۲ بهمن امسال، بسترسازی برای حضور مردم پای صندوق های رأی و انتخاب افرادی صالح، انقلابی و بسیجی برای خانه ملت و برنامه ریزی برای کاستن از مشکلات مردم است.

سلیمانی بافقی افزود: اجرای شعارهای ضداستکباری، به آتش کشیدن پرچم ننگین آمریکا و اسرائیل، پخش تراکت و پوستر با مفاهیم انقلاب اسلامی وسرداردلها، برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت قطعنامه ، سخنران ویژه مراسم و… از جمله برنامه های  راهپیمایی امسال می باشد.

وی در پایان مسیرهای راهپیمایی را به شرح ذیل اعلام نمود:

1-بافق؛ از مقابل بسیج تا مسجدجامع ساعت شروع ‌‌‌10:30 صبح.

2-روستاي قطرم؛ از ورودي روستا تا مسجد ساعت شروع 10:30 صبح.

3-روستاي شادكام؛ از ورودي روستا تا مسجد( حسينيه) ساعت شروع 10:30 صبح.

4-روستاي جزستان( گزستان و هريسك عليا)؛ از گلزار شهدا تا مسجد فاطميه ساعت شروع 10:30 صبح.

5-روستاهاي كوشك و سيدآباد؛ از گلزار شهدای سيدآباد تا گلزار شهدای کوشک ساعت شروع 10:30 صبح.

6-دهستان سبزدشت؛ از ورودي روستاي حكيم آباد تا مهديه روستاي بركوئيه ساعت شروع 10:30 صبح.

منبع: روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده