رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
  • کد خبر : ۹۲۹۳۳
  • چاپ خبر : تعظیم رهبر معظم انقلاب به روح سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” نشان از عظمت و ولایت پذیری وی دارد
فرمانده سپاه بافق در دانشگاه آزاد اسلامی:

تعظیم رهبر معظم انقلاب به روح سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” نشان از عظمت و ولایت پذیری وی دارد

  مراسم اربعین شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” با حضور سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در سالن خواجه نصیر طوسی برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت اربعین شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز با حضور سرهنگ اکبر […]

 

مراسم اربعین شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” با حضور سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق در سالن خواجه نصیر طوسی برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ به مناسبت اربعین شهادت سردار دلها؛ سپهبد شهید “حاج قاسم سلیمانی” مراسم گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز با حضور سرهنگ اکبر صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان بافق و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بافق در سالن کنفرانس خواجه نصیر طوسی دانشگاه برگزار شد.

سرهنگ صادقی با بیان گوشه هایی از حماسه های سردار دلها در جبهه های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی و رشادت های ایشان در لبنان و سوریه و عراق گفت: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب در تجلیل از مقام والای این شهید عزیز فرمودند: من در برابر روح سردار دلها تعظیم می نمایم.

فرمانده سپاه بافق با تاکید بر عظمت و جلالت مقام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب ولایت پذیری ایشان خاطر نشان ساخت: همه ما باید در خط و مکتب تعالی بخش ایشان قدم برداریم.

سرهنگ صادقی با بیان مواردی از پیشرفت های علمی و دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران خطاب به جامعه دانشگاهی گفت: برخی ها در صدد جلوه کم ارزش دستاوردهای علمی کشور هستند که وظیفه دانشجویان و اساتید دانشگاه ایجاب می نماید با بیان فعالیت های علمی و تحقیقاتی بیشمار از دستیابی به فنآوری های نانو در زمینه های مختلف و در صنایع دفاع موشکی از مقام علمی کشور دفاع نمائید.

در این مراسم حجت الاسلام علیزاده فلاح رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با خیر مقدم به فرمانده سپاه و گرامیداشت اربعین شهادت سردار دلها؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان وی گفت: بیان و گفتار امام خمینی (ره)  اکسیری خدایی داشت که وقتی به نوجوانان و جوانان رسانده میشد از یک کارمند ساده اداری در کرمان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ساخته میشد.

وی راز موفقیت و عزت سردار سلیمانی را در خدایی شدن ایشان توصیف کرد و افزود: سردار سلیمانی خدایی شدن را و برای خداشدن را از حضرت امام (ره) آموخته بود و چون از مرگ نمی هراسید خدایی شد.

علیزاده فلاح اظهار داشت: آنکس که خدایی باشد خداوند نیز بر توان و اراده اش می افزاید و خداوند تمام دلها را با او همنوا می نماید.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه با بیان اینکه برخی ها می گویند سردار سلیمانی را از دست داده ایم گفت: واقعیت اینست که ما تازه سردار سلیمانی را به دست آورده ایم و اینکه فرزندان ایران می گویند ما حاج قاسم سلیمانی هستیم نشان از این دارد که حاج قاسم الگوی خردسالان و نوجوانان ایران و جهان شده است تا در آینده ایی نزدیک هرکدام یک حاج قاسم سلیمانی بشوند.

منبع: خبرنگار آنا از بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده